melkein kaikki eläimen poikaset ovat söpöjä, mutta en tunne niin kyynpoikasia kohtaan tai muun lieron...mitä mieltä sinä olet ?

tuli vain mieleen, kun ajoin kyynpoikasen päältä, enkä tuntenut kuin vastoinmielisyyttä ja inhoa tuota kyynpoikasta kohtaan..., hyi olenpas minä kylmä ihminen ...no.. inho on niin voimakas..et oikein puistattaa.

Avainsanat: eläimen poikaset kyynpoikanen ..inho

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.09.2009 - 02:43

Erään kaverin pihanurmikolle tulee aina keväisin läheiseltä kalliolta kyykäärmeitä. Tappaa niitä sitten aina siinä lekotellessaan lepotuolissa aurinkoa ottaen. Koira on saksanpaimenkoira ja sitäkin joku käärme aina joskus pistänyt. Viihtyisä piha.

Appiukkoni kesämökillä järvessä uidessani törmäsin kyykärmeeseen takaisin rannalle tullessani. No hän tappoi sen välittömästi. Olen joskus miettinyt, että mitä pitäisi tehdä, jos ui kauempana järvellä ja vastaan uikin käärme? Ei kai se vedessä pysty millään suoraan iskemään nenänpäähän, vai?

Kysyjän kommentti

niin ui minuakin vastaan joskus kyy...kyllä tuli kiire minulle...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 02.09.2009 - 21:32

Samoin tunnen minäkin. Hyi hitto!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 21:34

Eläimiä ne ovat eläinten joukossa.Vaan kun jo raamatusta alkaen sitä inhotaan,vaikka se on kai vaan ihan vertauskuvallinen juttu ja jos siellä puhuttaisiin vaikka oravasta niin kai oraviakin inhottaisiin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 21:53

Mun yks ystävä inhoaa kurreja,koska ovat menneet kaivelemaan salaattimaata rivarin pihalle,hän on rakentanut kurreaitauksen katoksella ryytimaan päälle ja epäilee yhden naapurinsa syöttävän tupsuhäntiä,jotka tulevat piilottelemaan pähkinöitä sinne pihalle multaan.Mua aina naurattaa,kun ystävä on niin täynnä kiukkua oravia kohtaan.
Minusta ei käärmeet ole iljettäviä,vaan aika mahtavia varsinkin ne booat ym.komeakuoriset kärmekset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.09.2009 - 23:39

Kyllä ne kyyn poikaset ovat ihan yhtä inhottavia kuin isommatkin kyyt. Ja yhtä myrkyllisiäkin. Inhoan kyitä enemmän kuin mitään muuta. Sellainen pienen pieni poikanen nosti kerran vartensa pystyyn puolukkametsässä mieheni sormen viereen ja sihisi. Tempaisin jostain pienen haarakepin, ja tökkäsin kyyn niskasta sammaleeseen, että mieheni sai kätensä pois siitä puolukkamättäästä ilman vammoja. Hyi, vieläkin puistattaa, vaikka tapauksesta on jo vuosia aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.09.2009 - 02:02

Voi käärmeenkin poikaset on suloisuuksia, ei ötököiden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 08:16

Tykkään kamalasti eläimistä ja pennut ja poikaset on yleensä kaikki suloisia, mutta en minäkään käärmeistä tai niiden poikasista välitä. Tarantellatkin on ihan kamalia.

Että ristiriitaista taas. Mutta et minusta todellakaan ole kylmä ihminen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 08:46

Inhoan käärmeitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 09:28

samaa mieltä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 09:43

En pidä karvattomista elävistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 11:14

Ei kyllä kaikki ole siis käärmeet ei ole.Ja työlläni ne karvattomat kissat ei varmaan ole kaikkien mieleen. minäkin ekalla kerralla katsoin että voiko tollaisia olla mutta kyllä niitä on.Enemmän näyttävä avaruus olioilta kuin kissoilta. Mutta kuulemma niihinkin kiintyy. Minua ne tulee usein halaamaan vaikka sellaisia ovatkin. No en niitä sylistäni silti pois aja. täytyy opetella tykkämään jos meinaa siellä käydä välillä kylässä.