Toimiiko naapuriapu elikkä uskallatko rimputtaa naapurisi ovea jos sinulla tosi hätä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.09.2009 - 21:32

uskaltaisin toki ja ihan varmaan rimputtaisinkin vaikka ei ois edes hengenhätä, jos vaan on jokin muu isompi avun tarve , siis terveyteen liittyvä kuitenkin tai joku uhkaa hekeä ym kauheuksia...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 02.09.2009 - 21:31

Kyllä uskallan niiden kahden mukavan naapurin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 21:36

Yksi naapuri on..kenen ovikelloa en mene rimputtaa..

Vein vasta kukkia yhdelle naapurille..jotka säästyvät hengissä hun iso vene uppos..ja säilyivät hengissä...oli tosi hyvä tuuri..kun toinen vene oli lähellä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 21:43

Uskallan toki, mutta yleensä se on niin, että naapurit rimpauttaa minun ovikelloa :)))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 21:45

Kyllä,viimeksi lainasin sähkövatkainta,kananmunia voi käydä lainaamassa ja jotain jauhoja,korkoineen takas... ainiin hädän hetkellä,ilman muuta,vaikka se on melkein päinvastoin,yks naapuri tuli ikkunasta sisään,kun mulla oli hätä ja kutsui piipaapojat,mutta apu löytyi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 22:04

Empä noita naapureita tunne joten en menis heidän kellojaan soittelemaan,paitsi jos henkeni ois kyseessä. Yhden naapurini tunnen erittäin hyvin joten hänen kelloaan soittelen vaikkei ole hätäkään ja hän miun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 22:38

Mikäli on välttämätöntä niin uskallaan soittaa kenen tahansa ovikelloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 23:12

Minulla on aivan ihanat naapurit ylipäänsä,mutta etenkin yläkerran poppoo on ihan vertaansa vailla.Ollaan tutustuttu ihan tämän asumisen myötä ja heidän kanssaan touhutaan aikasta paljon muutenkin kaikenlaista..vietetään vapaa-aikaa lapsien kanssa ja ilman ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 23:21

Hyvin toimii naapuriapu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.09.2009 - 23:25

Hengenhädässä voisin rimpauttaa ovikelloa, en muuten. En tunne naapureitani juuri lainkaan. Asukkaat ovat vaihtuneet niin tiuhaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 01:57

siinä ei ole mitään uskaltamista, syyttäkin 'häiritään' toisiamme tuhka tiheään

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.09.2009 - 02:02

Kyllä toki uskallan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 02:11

Ei toimi naapuriapu. Valitettavasti he ovat monessa asiassa melko vasemman jalan kumisaappaita, joten turha kysyä mitään. Yritetty on ja ystävällisiäkin ollaan yritetty olla. Hädässä ja itku kurkussa apua pyytelin soittamalla, voi, voi.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 02:32

Jos tuli on irti, niin pakkohan se on naapurillekkin ilmoittaa, että meidän olohuone laajenee kohta teillekin asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 05:44

Juu, kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 06:35

Kyllä minä uskallan ovikelloa soittaa , ovat mukavia ihmisiä .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 09:28

en tunne niitä.. mut kai mä uskaltaisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 10:42

Uskallan ilman tosi hätääkin, meillä on pienkerrostalo ja kaikki tervehtivät ja tuntevat toisensa erittäin hyvin. Ihmiset ovat täällä aika avoimia ja pihatalkoot lujittavat suhteita entisestään. Kohta on taas syksytalkoot ja mukana ollaan varmasti jos terveyttä piisaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 11:37

Kyllä minä uskallan.