olen joskus kuulut , jos tappaa käärmeen saa 10 syntiä anteeksi....ajoin kyyn päältä , olenkos nyt synnitön.. ?

vai tuliko minusta kovinkin syntinen , mietii näin illan ratoksi moisia pulmia ... ?

Avainsanat: kyyn tappo synnit anteeksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 02.09.2009 - 21:12

Jos sinulle ei ole enempää syntiä tehtynä kuin nuo kymmenen, niin siinä tapauksessa olet. Jos niitä on enemmänkin, etsi seuraava käärme. Jne.

Kysyjän kommentti

joo-o pitääkin alkaa urakoimaan...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.09.2009 - 21:13

Oletko varma,että oli kyy,jos olikin vain ns.vaskitsa,rantakäärme.Minen ole koskaan kuullut väittämää,hmmm siinähän sulla funtsimista,olet tappanut elävän olion??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 21:14

Ei ei..kyy on rauhoitettu eläin ja poliisisetä sakottaisi......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 21:15

Jos tuo pitää paikkansa, niin alan heti huomenna kyyjahtiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 21:16

Siis hetkinen, kävitkö siellä pehmiksellä autolla vai pyörällä???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 21:27

Hei vain kymmenen syntiäkö?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 21:28

en ymmärrä, miksi jonkin tappanen tekisi synnittömäksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.09.2009 - 02:04

et sie saanut etkä poistanut syntejäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 12:00

En tiedä saako syntejä koskaan anteeksi.Ja mikä sille voi jos tiellä käärme menee. Kuolee niiitä liikenteessä muitakin eläimiä liikenteessä sekä myös ihmisiä.