Onko teillä pilvetön taivas ja näkyykö missä ilmansuunnassa kuu?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.09.2009 - 21:10

nyt pois pilvet karkaavat ...ja näyttää tuo kuu "riippuvan " taivaalta etelästä, ainakin minusta se näytti siltä, ja ihan tuntui , kuin vois kädellä koskettaa, oli niin jotenkin alhaalla ...iso täysikuu .. ja ens yönä sit valvotaan...:(

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.09.2009 - 21:00

Meinaan tarkastaa kuun tilan myöhemmin,kun nukuin viime yönä niin pirun huonosti ja näin helv.painajaisen,epäilen täyskuuta.Alkuillasta näytti tekevän sadetta,pari pisaraakin tuli,täällä keskiHelsingissä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.09.2009 - 21:09

On niin pimeää etten näe mitään. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 21:19

Että mitä. Aurinkoinen hellepäivä päättyi vesisateeseen. Siellä se kuu-ukkokin saa naamanpesun jos tällä kohden Suomea näyttäytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.09.2009 - 02:04

aika pilvetöntä on juu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 02:17

Hei, täällä näkyy kuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 10:36

Oli yöllä rankkasade ja kuu sateen takana,
aamulla pilkahti aurinko mutta kohta sataa taas.
Pesin parvekkeen, toivottavasti kuivaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 12:02

Täällä on valkoisia pilviä taivaalla ja muuten sininen taivas. Kuuta ei kyllä näy.