Ootteko menossa tänään saunaan?Itse kävin myös uimassa sillä lämmintän.18astetta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.09.2009 - 10:34

Nyt en mennyt ja katteeksi käy jos pääsit vielä uimaankin. Itselläni on kyllä vielä tarkoitus pulahtaa pielisjokeen ainakin pari kertaa, sauna on asunnossa ja lämmitän sen ehkä kaksi kertaa kuukaudessa, talvella tod.näk. hieman useammin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 02.09.2009 - 21:09

Taidan jättää tänään väliin, mutta to, pe ja la ovat sitten seuraavat saunapäivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 21:12

en tänään , enkä kyllä tiedä uskallanko enään uimaankaan , muualle kuin uimahalliin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 21:16

Mulla on lauantai saunavuoroilta,mutta ens lauantaina tää on pidempänä ja ei ole pienessä mielessäkään saunat vaan muut ilot ja riemut!!
Luulen,että en tarkene mennä ainakaan luonnon vesiin,sillä sen pitää olla >24 astetta,joten kait on suunnattava uimahalliin ja siellä trooppiseen altaaseen lillimään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 21:29

käyn tosi harvoin saunassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 23:35

Meillä kun on tuo saunavuorosysteemi niin perjantaisin kylvetään.Tosin joskus olisi mukava viikollakin lenkin päälle pujahtaa löylyn lämpöohin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.09.2009 - 02:04

En tänään, huomenna luultavammin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 07:14

Kävin saunassa eilen illalla, mutta uimaranta senverran kaukana etten sentään uimaan lähtenyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 13:42

Ei saunaan, en pida erikoisesti, mutta ei myöskään uimaan. Suomessa en ole tänä vuonna uinut kertaakaan.