Vieläkö parvekkeesi viheriöi?

Tänä vuonna on monet lajit tulleet tiensä päähän eli kompostoriin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.09.2009 - 20:01

uutta putkeen kun vanha kuolee, elikkä syyskukat parvekkeellani nyt viheriöivät.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.09.2009 - 20:04

Mikä on parveke, en muista enää? Olen tainnut asua viimeksi 1984 sellaisessa talossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 20:23

No kotona on pari sellaista kukkaa jotka tulevat toimeen yli kk ilman vettä.
Ymmärtävät poissaoloni hyvin mutta parvekkeelle en voi laittaa kukkia koska en ole niitä kuitenkaan joka viikko kastelemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 20:40

En ole laittanutkaan parvekkeelleni muutamaan vuoteen kukkia,koska pörriäisetkin tykkää niistä.Ja minä en tykkää pörriäisistä,jos tulevat liian lähelle.Luonnossa olen käynyt päivittäin ihailemassa kukkasia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 20:46

Osun omakoti-talossa missä kyllä parveke..Mutta ei ole paljon mitään..ollut parvekkeella remontti-hommien taki..mitkä oli alkukesästä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 21:19

Mulla ei ole parveketta,mutta pihalla parvekekukkia puulaatikoissa,kovin on surkean näköisiä,pitääs hakea pari asterixia tai krysanteemipuska koristukseksi,ehkä niitä kanervan tyylisiä,ericaa tms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 21:19

meillä on tuos akkunan alla sellaiset kukka hökötykset joita on kuusi parvekeruukun koista ruukkua , ja ostin siihen toukokuussa orvokit, nyt taidan ne heivata ja laittaa kallunaa tai jotain...mansikka amppelinkin kaivan maahan, joskos se sieltä nostaa uutta satoa ensi vuonna , en tiedä, ihan vaan kokeilen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 21:31

ei oo parveketta

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.09.2009 - 21:41

Terassin ristikossa olevat humalat alkavat jo ruskistumaan, mutta amppelikukkani heloittaa vielä täydessä terässä. Kaiteella olevat petuniat ovat jo hieman ränsistyneet.
Taitaa olla kukkienvaihto käsillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.09.2009 - 02:05

kyllä siellä vielä vihreää löytyypi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 08:11

Ahkeraliisat ja petuniat ovat suorastaan elämänsä kunnossa!