Voi Kiesi mitä menit lohkaisemaan!

Näin Kiesi sanoi:

Autoja on olemassa moniin eri käyttötarkoituksiin niin kuin naisiakin.
Myös itse hankittua lihavuutta on vaikea antaa anteeksi. Naisen tulee pitää huolta itsestään.
Nainen selviää kaikesta muusta ilman miestä, paitsi teknisistä ja fyysisistä asioista, kuten hyllyn kokoamisesta tai raskaiden esineiden nostelemisesta.
Auton ulkonäkö viimeistellään jousituksella ja pyörillä - naisen nilkat ja kengät ovat minulle tärkeitä ja nainen menettää usein muotonsa, jos hänellä on alle seitsemän sentin korot. Oikeastaan voisi sanoa, että auton kaikki käyttöominaisuudet löytyvät naisesta.
Tarvitsen naista yhä enemmän sellaisiin asioihin, joihin nainen on tarkoitettu, kuten pitämään miestä hyvänä ja olemaan haluttava.
Nainen on halutessaan aika kylmä otus: hän pystyy manipuloimaan ja olemaan ilkeä paljon helpommin kuin mies.
Naisilla on oma logiikkansa ja tietyissä tilanteissa sitä on vaikea ymmärtää. En myöskään pidä naisten välisestä peruskateudesta. Tämä liittyy myös niin sanottuun lasikattoilmiöön: naiset ovat huonoja verkostoitumaan keskenään.
Arvostan myös suuresti sitä, että nainen silittää paitani, tässä eleessä on paljon symboliikkaa. Kun nainen kieltäytyy silittämästä tai siivoamasta, voisin karrikoidusti sanoa, että suhde vetää viimeisiään.
Nainen on niin fyysisesti, psyykkeltään kuin tunne-elämältään aivan erilainen kuin mies. Tämän vuoksi naiset pärjäävät huonommin myös johtaja-asemissa: he käyttävät tunteita vääränlaisissa tilanteissa, jolloin tunne menee usein järjen edelle. Mutta tietysti poikkeuksiakin on. Miehet taas pystyvät helpommin hallitsemaan suuria kokonaisuuksia.
Kengät, nilkat ja sääret kiinnittävät ensimmäisenä huomioni. Sitten katson kuinka nainen on pitänyt vartalonsa kunnossa, kuinka hän on pukeutunut ja miltä hän näyttää. Silmiä katson usein vasta viimeiseksi. Oikeastaan katson naista samassa järjestyksessä kuin uutta autoakin.

Viitsisikö joku selventää, mitkä kaikki kohdat menivät poskelleen?

Lisätty: 02.09.2009 - 19:19

Tämä Kiesin vanhempi lausunto voisi sitten kuvata Mariaanaa.
" Viime syksynä Kiesi kuvaili Kauppalehdelle Audi Q7 -katumaasturin uutta versiota, jonka V12 -dieselmoottori kehittää peräti 500 hevosvoimaa, värikkäin sanakääntein:

- Ei tässä ole mitään syytä vähätellä tosiasioita. V12 on vahvin, ja sillä siisti. Ei sitä kannata millään ekomalliajattelulla markkinoida.

- Meidän viestimme kuluttajille onkin se, että V12-dieselissä on kaikki; vain kilpailijat puuttuvat. Jos pienempi V-kasi on ollut kielenkäytössämme päällikkö, tämä V12 on sitten ylipäällikkö. Tällä autolla Mannerheiminkin kelpaisi ajaa."

;-)

Avainsanat: sovinismi autot audi kiesi sikamaista puhetta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.09.2009 - 18:39

Ettei vain olisi mainos/julkisuustemppu?
Minä ajattelin vain noin outojen lausuntojen ja tuon kiesi-nimen takia, että onkohan tämä joku Anna-lehden ja Keskon/Audin suunnittelema "aprillipila/tutkimus".
Vaikuttaa kuitenkin siltä, että hra Kiesi on oikeasti olemassa, ja on ainakin vielä tänään myyntijohtaja...

Lisätty: 03.09.2009 - 10:12

No - eipä ole sitten enää tänään (3.9.2009) Kiesi kiesimyynninjohtaja. Tai ehkä on vielä, mutta "on irtisanoutunut"...
www.iltasanomat.fi/uutiset/k...id=1726368

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.09.2009 - 18:22

Kiesimiehen kiesipaikka on tyhjä!
iltalehti.fi/uutiset/2009090...4_uu.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 18:57

Voihan kiesit sentään. Pitää vetää henkeä oikein kunnolla, kun meinaan polttaa päreeni tuollaisen puheen takia. Tää nainen on ainaskin juuri nyt äreä kaara joka raapaisee pihalta hiekat silmille ja kurvit suoriksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 19:10

Julkisuustemppu nro 3,mutta asennetta pitäis muuttaa Kiesin kollin,sain eilen tulikiven katkuisen otteen sähköpostiin,oli tullu specialjulkaisuna yhdelle lehti-immeiselle,päiviteltiin jo silloin...mutta selvää pässin lihaa,julkisuudessa riittää taas hetken!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.09.2009 - 19:22

Jo on suuret puheet äijällä. Antaa itsestään täydellisen kuvan mitä hän naisista ajattelee - käppänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 21:28

Julkisuuden kipeä koko äijä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 09:40

Ihan pitäs huumorilla ottaa tuollainen, eikä heti vetää hernettä nenään kaikista hölynpölypuheista. Mutta samanlailla voin minäkin sanoa miehistä. Ensin katson takapuolen ( yleensä autoissa ruostetta takaluukussa), sen jälkeen kroppa (missä kunnossa auton kori on, onko lommoja jne..), sen jälkeen pää (eli katsotaan konehuoneen puolelle), sit naama (auto sisältä, onko kuinka pidetty) ja siitä sit koeajolle.. =D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 13:48

Kiesi,julkkis seuraavat pari kuukautta,eikä mennyt ees naimisiin.