miträ mieltä olette ulkoministeri santeri kannon sekaantumisesta ulkovaltojen keskinäisiin asioihin

SantEri KANTO ANTOI YMMÄRTÄÄ ETTÄ HÄNELTÄ OLISI PITÄNYT VENÄJÄN JA SAKSAN
LUPAA ANOA KAASUPUTKEA RAKENTAESSA.ON VÄHÄN SAMANSUURUISESTA
ASANOJASTA KUIN KUN KIINA LÄHETTI SPUTNIKIN NIIN ALBANIA AVUSTI SITÄ KOIRALLA.MEINAAKOHAN SANTERI OLLA KANTONA KASKESSA KAASUASIASSA.

Avainsanat: stubb santeri kanto aleksander ulkoministeri kaaso

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.09.2009 - 14:12

Suomi kuuluu myös Itämeren reunavaltioihin , jolloin myös Suomella on oikeus kysellä mitäs laitatte sinne merenpohjaan ja onko varma ettei tule mitään luonnon saastumista jos poikien putki menee rikki vaikka sabotaasista . Reunavaltioita on useita Itämerellä ja jokaista asia kiinnostaa ja kyselevät ei ainoastaan Stubb.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.09.2009 - 14:38

Kyllä asia tässä tapauksessa kuuluu myös Suomelle, jos jotain kaasuputkea vedetään meidän aluerajojen lähelle ja varsinkin itämerelle. Itämeri kuuluu myös Suomelle ja mahdollisen vahingon tapahtuessa vaikuttaa myös meidän elämäämme esim. kalastuksen muodossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 16:57

Tietääkseni ainakaan eilen (1.9.2009) eivät Venäjä ja Saksa olleet rajanaapureita keskenään?

Joutunevat sitten asentamaan sen kaasuputken joko naapurimaidensa maille, vesille tai kansainvälisille vesille, merenpohjaan. Silloin kyllä tarvitaan lupia/suostumuksia muualtakin kuin Moskovasta ja Berliinistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 13:44

Ei sekaannuta ainakaan suu auki.