miksi tilata tuplajuustohampurilaisen, isot ranskalaiset ja LIGHT kolan??

Lisätty: 02.09.2009 - 10:33

ottakaa huomioon, että joku dietti ihiminen sen tilaa?? :D

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.09.2009 - 10:35

Kai se LIGHT-versio Colasta sisältää kuitenkin muutaman "sokeripalan" verran vähemmän energiaa kuin NORMAALI Cola. Siis ihan selkeää energiansäästöä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.09.2009 - 10:28

Jos nälkä yllättää jossain matkalla ollessa niin silloin voi turvautua tällaiseen ruokaan. Mutta en kyllä tavaksi tätä ottaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 10:30

jos on kova nälkä...... tai, jos jaat sen jonkun kaverin kanssa....

Lisätty: 02.09.2009 - 10:59

dietti-ihmisen ei kannattais edes mennä sellaiseen pikkaan.. tuolla syömisellä , kyllä dietti karisee .. ja käy lihomisen puolelle ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 10:35

että edes jotain kevyttä ateriassa .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 10:52

jos sen mielestä se on parempaa jotenkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 11:12

tuolla floridassa 2001 ostin hampurilais kioskeilta joskus pullon vettä ajellessani siellä autolla. syömässä kävin ravintolassa tai kokkasin huoneisto hotellissani itse.
siihen rokakultuuriin en ole koskaan mieltynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 13:16

Sillä tavoin ei juomasta tule ihan niin paljon kaloreja. Tosin ruuasta niitä tulee sitten senkin edestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.09.2009 - 13:58

No juu, samaa miettinyt, tyhmää tilata ensin rasvaisia ranskalaisia ja kaloripurilaisia ja sitten dieettikolan, :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 14:35

Mutta kohtahan leikkaukseen pääsee alta aika yksikön,kun lihavuuskirurgia siirtyy hoitotakuun piiriin...eli turhaa light-tuotteet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 14:46

Ei tuossa ateriassa ole minusta mitään hyvää tai mainitsemisen arvoista. Mitä se light kola siellä muka vaikuttaa......ei niin mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.09.2009 - 15:58

Jospa tämän tilaajan pitää välttää sokeripitoisia juomia, esim. diabeetikon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.09.2009 - 16:09

Miksi tilata mitään noista. Ovat pelkkää mössöruokaa. Dieetti-ihmiselle löytyy parempiakin ruokapaikkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 17:23

Laihiskola rauhoittaa mässääjän mielen; dieetti pelastettu, eihän tässä ny paljon tullu puperrettua:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 17:23

Grilliltä ei saa punaviiniä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 17:32

siihen vielä salaatinlehti lautasen reunalle (ei tarvitse koskea) niin kyseessä on oikea amerikkalainen terveysateria

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 18:07

Ei saa puhua tällaisia, heti tuli nälkä ja kun jo niin lujasti päätin että tänään en mene grillille vaikka jo monesti kävi mielessä :<

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 19:59

Haetaan varmaan itselle hyväksyntää tuollaisen ahmimiselle.
Ehkä on parempi mieli kun on edes jotain kevyttä.
Koulussa huomasin monen (varsinkin tytön) syövän diettiannoksia ja illalla sitten istumassa carrolsissa tuntikausia ahmimassa rasvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 21:09

En koskaan tilaa..Voin tehdä kotona joskus..hampparin..ja ei siihen kolaa tarvita..turhia kaloreita..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 08:50

Olisko jotain "blondilogiikkaa"? kuulen ja näen lähes päivittäin että syödään 0-prosenttisia tuotteita eli jogurttia ym. mutta sitten kyllä kahvin kanssa mahtava pulla tai kakunpala maistuu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 13:42

En suosittele.