miksi pitää napsauttaa käynnistä, kun haluaa sammuttaa windowsin??

Lisätty: 02.09.2009 - 10:45

tämä onki sellaane tyhymän puoleinen kysymys.

Lisätty: 03.09.2009 - 15:04

KYLLÄ MINÄ NYT HELEVETTI OIKIJASTI TIIJÄN!!! TÄÄ ON SELLAASILLE LONDEILLE :D HUOM: LONDEILLE!!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.09.2009 - 10:34

komennot yleensä tapahtuu enimmäkseen käynnistävalikon kautta. ( tai työpöydän kuvakkeiden kautta )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.09.2009 - 10:53

enpä oo koskaan ajattelut tota.. haha

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 11:14

sammutatko autosi seinään ajamalla? minä sammutan senkin virta-avaimesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.09.2009 - 13:58

Se nyt vaan on niin laitettu, syystä tai toisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 14:52

Koska se käynnistää windowsin sammutuskomennon. Tietokone on niin tyhmä, että se ei ymmärrä muuta kuin virta päällä tai virta pois komentoja. Siis 1 ja 0. Kaikki on käskytettävä sille aina erillisinä komentoina komentotulkin välityksellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 16:03

Voi sen tietokoneen/windowsin sammuttaa monellakin eri tavalla. Esim.vetämällä töpselin pois seinästä, painaa virrat pois itse koneesta suoraan tai vaikka heittää akkunasta pihalle.. Mutta järkevä vastaus kysymykseen on varmaan tullut jo ylläolevien vastauksista =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.09.2009 - 16:06

Taidat päästä sen käynnistäkomennon kautta sinne sammuta-komentoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 21:57

Parempi minusta on valita käynnistä-valikosta kuin jokotahi käynnistä/sammuta olis vierekkäin tai olisis onni ja offi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 13:42

Ohjelmoitu niin.