mikä on twix??

Lisätty: 03.09.2009 - 14:57

EI SE OLE SUKLAAPATUKKA: VAAN KAKS NEEKERIÄ SAMASSA MAKUU PUSSISSA :D

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.09.2009 - 10:34

oiskos suklaapatukka...muistelisin...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.09.2009 - 10:53

suklaapatukka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 10:57

Twix on Mars Incorporatedin valmistama suklaapatukka, jonka sisällä on toffeeta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 13:17

Suklaapatukka, myydään kahden patukan pakkauksissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.09.2009 - 13:59

suklaapatukkahan se. ei mikään erikoisen hyvä, paitsi se valkosuklaaversio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 14:57

Jos olet kasvissyöjä ja suklaan ystävä, niin tästä lähtien joudut valitettavasti sanomaan hyvästit elintarvikevalmistaja Masterfoodsin valmistamille suklaapatukoille. Masterfoods ilmoitti nimittäin äskettäin, että se on alkanut käyttää suklaapatukkojensa valmistuksessa vasikan vatsalaukusta uutettavaa juoksutetta, joten käytännössä valmistajan patukat tulevat jatkossa sisältämään vasikan lihaa.

Masterfoods yrityksen valikoimiin kuuluu useita tunnettuja Patukkabrändejä, kuten Mars, Snickers, Bounty ja Twix. Kaikki edellisistä patukoista siis tulevat jatkossa sisältämään kyseistä valmistusainetta.

Yrityksen edustaja kertoo myöntäen, että suklaapatukka ei enää sovellu “tiukoille kasvissyöjille”, mutta jos et ole niin tiukka kasvissyöntivakaumuksestasi, niin siinä tapauksessa suklaapatukoita voi vielä syödä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 16:26

Twix on Mars Incorporatedin valmistama suklaapatukka, jonka pohja on ''keksiä ja päällä toffeeta ja vielä ympäriinsä suklaata

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 18:13

Kolli.
images.google.com/imgres?img...start%3D63

Lisätty: 02.09.2009 - 18:24

Ei sittenkään. Tämä ei selvästikään ole kolli!
www.gatecrashersent.com/twix.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 22:41

Suklaapatukka, josta on kahdelle. Ja Twixel on samaa tavaraa useammalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 13:40

Kallista