Tänään kun heräsin luulin ,että kesä on tullut uudestaan. Kävikö teille samoin? ilma oli tosi kesäinen jo aamusta ja on edelleen.

Mieli piristyin heti sain töitä jo paljon tehdyksi täällä kotona. Nyt sit pyykit koneessa ja tiskit tiskikoneessa. Imurointi on vielä tänään edessä.

Avainsanat: olipa kesäinen ilma jo heti aamusta nyt sit jatkuu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.09.2009 - 22:10

Kyllä todalla..että kesä jatkuu vielä..mikäs voi olla sen ihampaa..Kohta koitta kumminkn sysy..nautitaan vielä kesästä mitä on jäljellä..

Kysyjän kommentti

kiitos parhaasta vastauksesta sinulle. totta puhut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.09.2009 - 10:13

mulla on käyny sama homma :D ensin pari aamua oli sumuista ja kylmää.. sitten taas aurinko paistoi ja linnut laulo :D siistiä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 10:31

kivaa kun kesä jatkuu ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 10:53

ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 11:24

jo herätessäni tiesin että kesä jatkuu, en ole vieläkään luovuttanut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 12:43

Kun lähdin ulos tänään aamulla klo 5, ei kyllä näyttäny kovinkaan kesäiseltä. Oli ennemminkin tosi syksyisen näköinen ilma, tuuli oli kova ja lehdet lenteli puista. Mutta sit tuossa seitsemän aikaan rupesi tuo aurinko mollottaan taivaalla ja ny ulkona tosi lämmin, vaikka tuuli on kova. Kyllä aurinko piristää.. Mutta kesää tästä ei saa paremmallakaan mielikuvituksella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 13:18

Lämmintä on ja aurinko paistaa ihanasti. Tuuli on vaan pirun kova, vaikkakin lämmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.09.2009 - 13:59

joop, kaunis ilma on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 14:02

Iiihanaaa!
Mittarissa näytti +22 eli suloista ja kirkas kaunis taivas!Kuinka raaskit imuroida ym.touhuta sisällä tuulikki58?Mulla on aina ollut,että ehdin huonommallakin säällä,jos tulee...ei ole niin tärkeätä.Nyt palasin kotiin vaihtamaan vaatteita ja jatkan fillarilla eteenpäin;mun puolesta pölykoirat saa haukotella nurkissa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 15:28

Siis todella lämmintä ja aurinkoista. Kovasti kyllä tuulee, pyykitkin kuivuivat tosi nopeasti. Mittari näyttää vieläkin +22.8 vau mikä keli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.09.2009 - 15:55

Harhaa tuo vain on ja ohimenevää. Tällä hetkellä + 22, mutta kova tuuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.09.2009 - 16:02

Kyllä oli ihana ilma taas vaellella metsässä. Ja siellä ei tuulikaan ollut haitaksi. Jatkuisipa vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 17:26

Kuuma kesä on jatkunut koko ajan.
En ole huomannut kuin normaalia vaihtelua, saati sitten, että kesä olisi jo ohi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 19:53

Yksi kesän lämpimimmistä päivistä ainakin joensuussa. En ole ollut kertaakaan sitä mieltä että olisi jo syksy. Polvihousut, t-paita ja crocsit jalassa tarkeni vallan mainiosti, harmitti vaan että en kerinnyt uimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 13:39

Vielä on kesää jäljellä.