Mikä on tämän päivän ohjelmasi?

Miulla se on mesäkeikka tähän lähelle:Nyt on upea ilma,ja lämmintä.

Avainsanat: metsä lenkki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.09.2009 - 08:02

Kaunis on aamu täälläkin. Matkavaatteiden pesua yms. lomaan liittyvää ja täytyy käydä tarkastamassa puolukoiden kypsyys, jos vaikka puuron jo saisi. Ulkona pitää puuhastella kaikenlaista ja koko ajan toivoa ettei tulisi kipeäksi. Täällä päin jyllää syysflunssa kauheimmillaan.

Kysyjän kommentti

Toivottavasti sait puolukkapuuroa,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.09.2009 - 07:37

Minä lähden shoppailemaan kauppakeskus Myllyyn ystävättäreni kanssa ja syömme hyvät pihvit myös siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.09.2009 - 07:58

Ihan näkyy olevan sama suunnitelma kuin maarit3:kin. Mutta käymme likkakaverin kanssa kirppiskierroksella ja sen jälkeen pizzalla. Sattuu vielä mitä mainoin keli kierroksellemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 08:27

Menen kirjastoon kun se aukeaa, pitää tulostaa ansioluetteloita ja kissanpentujen kuvia äiteelle.
Varmaan pesen pyykkiä huomista varten kun lähden pohjanmaalle. ^^ Kuuntelen musiikkia myös. <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 08:29

tässä jotain kotosalla jotain pientä, sitten päivemmällä katsomaan pientä bokserivauvaa , serkku plikka pyyteli kähville , jotta siinä kaks kärpäst samal ...ja sit me myöskin käväsemme kirparilla , siinä se päivä melkein sekookin, kun taas laittaan isännälle ruokaa , joskos vielä tuolla pihalla jotain kukkien saneerausta ois .. et sellainen leppoisa päivä täällä ois tioedossa ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 08:37

Ei suurempi kiireitä tänään.
Yhden television käyn toimittamassa ja asentamassa.
Elisistä juhlista jäi porkkanaleivoksia ja muuta hyvää, joten herkullinen päivä tiedossa.
Päätin hetki sitten aloittaa uudelleen ranskanopinnot, ihan vain omatoimisesti, en missään opistossa. Saa nähdä, miten kauan päätös pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.09.2009 - 09:29

Näin kauniilla ilmalla on ihan pakko päästä tuonne metsään lenkille. Ja jos sieltä vaikka löytyisi muutama sieni samalla, en pahakseni pistäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 10:00

Nyt juuri on koulusta hyppytunti, tämän jälkeen vielä kuusi tuntia koulua, loppupäivä varmaan ihan tavallista löhöilyä, läksyjen tekoa ja soittelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 10:20

Kyllä on kaikenlaista tälle päivälle tiedossa. Mutta täytyy laittaa pyykit ulos kuivumaan kun kone on ne pessyt. Miehelleni ruokaa kohta laitan tulemaan kun tulee ruokatunnille kotiin syömään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 10:57

8-10 oli fysiikan tentti, sit kävin kuntosalilla polkemassa kuntopyörällä, sit laitan lehdet ja jaan ne ja meen kouluun ja opiskelen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 12:02

päivä kaikenlaista rutiinpuuhastelua ja ilalla pitäis mennä katsomaan Valtakunnan häirikköä, eli teatterijuttua Veikko Vennamosta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 13:24

Nyt päivällä töitä, illalla matkalaukun pakkaamista reissua varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.09.2009 - 14:01

ruuan tekoa, lepäilyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 16:42

Palaverit on käyty läpi ja häränpihvit sen päälle käyty syömässä. Loppuilta sitten sen sulattelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 18:47

Tänään on oltu töissä ja nyt odotan jotta sauna lämpenisi. Ei kai sitä muuta tarvitse tehdä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 19:47

Polkupyörän purkaminen täysin osiin ja hiekkapuhallukseen vienti loppuviikosta.
No nyt se on osissa kunhan sen sitten maalattuna vielä osaisi kootakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 13:35

Kampaajalle kaunistautumaan.