Pelkäätkö jotain kotieläintä? Kotimaista, ulkomaista?

Trutsi? Kameli? Hevonen? Kalkkuna? Sonni? Aasi? Kunnioitus ja pelko on eri asia, eli jos saat ohjeet käsittelyyn, pelkäätkö todella?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.09.2009 - 06:28

hevoisia kyllä, ne niin ylväitä otuksii ovat , siskolla niitä on ja kyllä jalat tärrää ,kun joskus olen niitä narusta taluttanut laitumelle....en kylläkään ymmärrä , miksi niitä pelkään...oiskos jotain lapsuudeen traaumaa, jota en edes muista...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.09.2009 - 07:17

En pelkää kotieläimiä,mutta käärmeitä inhoan ja pelkään,niin ja hämähäkkejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.09.2009 - 07:54

Ankkoja ja kalkkunoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 08:12

Käärmettä pelkään. Aiemmin tuttavallani oli lemmikkinä käärmeitä enkä uskaltanut mennä hänen luonaan käymään, koska ne tuntuivat karkaavan yhtenään terraarioistaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 08:54

Kaverin pojan myrkkyhämähäkkejä en ota käteen, mutta muuten en niitäkään pelkää.
Naapurissa oli aikoinaan "Lassie", joka oli mielenvikainen. Juoksi räksyttäen täysillä kohti, kunnes ketju loppui ja se teki komean voltin joka kerta. Sitä en liion olisi mennyt paijaamaan.
Terveitä, koulutettuja lemmikkejä en pelkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.09.2009 - 09:19

Mitäpäs pelkäämistä niissä kotieläimissä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 10:26

Kotieläimistä pelkään kyllä härkää. mutta ulkomailla niitä jo onkin paljon. ainakin krokotiili, hyeena ynnä muut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.09.2009 - 14:03

Ötököitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 16:13

Pieni tarina: menin yhden ystäväni luona käymään ensimmäistä kertaa ja hän totesi kuin ohimennen että jaahas,meidän seppo taitaakin olla jossain piilossa. Kysyin että kukas se seppo sitten on? Ystäväni vastasi että meikäläisen käärme.
Se oli sitten sillä selvä. Meikäläinen otti jalat alleen ja syöksyi ulos samantien.
Eli jos käärme luokitellaan kotieläimeksi (kuten jotkut sen luokittelee) niin vastaus on kämres =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 16:51

Pienenä pelkäsin pässiä, jonka härnäsin äkäiseksi. Papiti muuten pelkää meidän Laraa......ei vain kehdannut edellä sitä tunnustaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 18:49

Käärmeitä. Ja ankkoja. Ja isoja vihaisia koiria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 19:42

En pelkää mutta jos hoitaja/ruokkija on paikalla en mene lähelle jottei eläin saa mustasukkaisuuskohtausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 13:34

Koiraa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 14:04

luulisin pelkääväni vihaista sarvikuonoa