Uutisista mieleen,muistatko missä olit WTC-aikaan?Mä olin työmatkalla Havannassa ekaa aamua,paikallinen oppaamme kertoi

CNN-uutisista,että USAssa oli kuollut 40000ihmistä,ihmettelimme,mutta päivä meni painollaan,illalla hotlassa avasin TVn ja istuinkin sohvan reunalla koko yön,kun ruudusta tuli suoraa lähetystä CNNltä.

Avainsanat: missä olit napsulainen? wtc 9.11.2001

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 23:26

Olin lapsen kanssa kotona ja telkkari oli auki josta juuri alkoi uutislähetys...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 23:10

Tuo jäi minulta näkemättä. Olin sata varmasti tuohon aikaan tiukasti ja kiireisenä jossain työhommassa kiinni aamusta yö myöhään. Turha edes muistella ulkoa missä paikkakunnalla olin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 23:13

Ihanpa töitä paiskin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 23:21

Olin vierailleni näyttämässä Hangon vuokramiesten hautamuistomerkkiä kun tuli radiosta että lentokone on törmännyt pilvenpiirtäjään. Seuraava kohde oli rintamamuseo Lappohjassa ja uusi ylimääräinen uutislähetys toiseen torniin osumisesta. Sitten ajoimme meille katsomaan kokoillan live lähetystä TV stä tornien sortumasta. Tulihan tuolta juttua 4 koneen kaapauksesta mutta se valkoisentalon "ohjus" meni mäkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.09.2009 - 23:57

Enpä muista yhtään missä olin silloin.tässä yritin kovasti muistella mutta ei tule mieleen ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 00:05

Töissä olin Meilahden sairaalahdessa.Työkavereiden kanss telkkarista katselimme tuota järkkyttävää tapausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 00:39

Muistelen olleeni heinänkorjuussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.09.2009 - 00:41

Olin kotona ja näin tapahtumat ihan suorana alusta lähtien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 01:24

tulin kotiin juuri ensimmäisen ja toisen törmäyksen välissä, siinähän se sitten meni loppuilta ihmetellessä mistä oikein on kysymys, TV:n töllötystunteja tuli kerralla enemmän kuin normaalisti viikossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 07:21

Kotona olin ja avannut TV uutisia varten ja aluksi luulin,et siinä näytetään jotain elokuvaa,ennekuin tajusin,että tämä on oikeasti tapahtunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 07:51

Olin palaamassa työmatkalta. Ollessani passijonossa Helsinki-Vantaan lentokentällä poikamme soitti ensimmäisen ja toisen törmäyksen välillä. Silloinhan luultiin vielä, että kyseessä oli onnettomuus, muistaakseni puhelu oli vielä kesken kun se toinenkin kone törmäsi. Silloin alettiin tietysti jo aavistella, että jotain tosi järkyttävää/pahaa on tekeillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 08:13

Ajoin juuri autolla huoltoasemalle ja piti jäädä autoon istumaan ja kuuntelemaan loppuun uutislähetys, jossa tapauksesta kerrottiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 08:49

töissä ja oli tv päälllä , ihmettelinkin, miksi siihen aikaan tuli uutiset, tais olla ylimääräset uutiset silloin ,kunnes selvis uutisten kaameus...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 10:17

Kun ensimmäisen kerran kuulin asiasta, olin Stockan 5. kerroksessa hakemassa jotain pesulapisteestä kun näin lähellä olevasta TV:stä että jotain kummaa "filmiä" näytetään ja kun menin lähemmäksi, kuulin mistä on kyse. Ei sitä ihan heti kuitenkaan ymmärtänyt. Oli jotenkin aika epätodellinen asia. Hieman myöhemmin lähdin matkalle, ensin työ-ja sitten lomamatkalle ja kuulin Euroopassa tapauksen sattuessa jo olleilta jenkeiltä että heitä suorastaan pelottaa mennä takaisin, tapaus oli niin hirveä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 10:59

ihan vaan kotona muistaakseni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 11:37

Kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 18:50

Taisin olla koulussa, en kyllä ihan sata varma ole muististani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 19:40

Tampereella kalevankankaan hautuumaan kohdalla kävelemässä kohti kotia kun kaveri soitti.