Onko yksikään lemmikkisi ollut sinua kohtaan vihamielinen?

Minun pässini suuttui kun alle vaahtosammuttimen kokoisena syötin sille lepänlehtiä ja kumauttelin ruokamukilla päähän.

Lisätty: 02.09.2009 - 08:14

Onttopohjaoy: tiedän tasan tarkkaan mitä syksyllä tapahtui, on ihan takapuolituntumaa asiasta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 22:59

Pikkupoikana härnäsin pässiä päästä pisteaidan raosta koko kesän ja saatte uskoa, että syksyllä kun se haettiin aitauksesta pois, meikä manne sai kyytiä......

Kysyjän kommentti

Kiitos, onneksi en ole ollut ainoa pässinrääkkääjä.
Kun pässi sitten vietiin aikoinaan lopetettavaksi, taapersin minä perässä ja porasin: älkää viekö mun pässiäni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 22:06

Ei ole nuo meidän koirat ja kissat koskaan olleet vihamielisiä minua kohtaan. Aina ovat äidille kilttejä olleet, niin olinhan ensimmäiselle koiralleni sisko. Sekin oli mäyräkoira, lyhytkarvainen, aina odotti, milloin tulen kotiin, ja tuli sitten nukkumaan sänkyyni saman peiton alle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 22:08

Ei meidän Onni ruokkivaa kättä pure.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 22:29

Kilttejä ovat olleet. Tosin chinchilla kerran urahteli miule. Tarkistin onko se sohvan alla vai mis ni hyvä ettei silmille hyökänny,ihan säikähdin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 22:46

Ei ykskään niistä monesta lemmikistäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 22:53

Ei koskaan mulla ole kiukkuisia lemmikkejä ollut,paitsi jonkun lääkkeen antaminen kissalle oli taistelua,mutta sitähän se aina.
Toisaalta ystävänaapurin kissa on vihannut mua,koska mulla oli taas sen vihamieskissa...mutta tämä vihainen kissa nyt on luonteeltaan aika ärhäkkä,nykyään jo suhtautuu suvaitsevasti,sen kiroilu on vain teatteria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 23:15

On noita koiria päälle hyökännyt.

Lisätty: 01.09.2009 - 23:16

ei omia,vaan vieraita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 23:32

Pässit ovat aina puskeneet, kun niitä on tarpeeksi härnännyt.
Silkkiterrieri puree, jos yrität nostaa nukkuvan koiran sylistäsi pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.09.2009 - 23:58

Eipä ole ollut ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.09.2009 - 00:32

Ei varsinaiset lemmikit ole koskaan olleet vihaisia, mutta landella oli yksi kauhean vihainen lehmä. Se tuli kimppuun kun yleinen syyttäjä. Pelkäsin sitä lapsena ihan kauheesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 00:53

Taloudessamme on ollut paljon lemmikkieläimiä sekä kotieläimiä, joilla kaikilla on oma luonteensa. Omista kasvateista ei koskaan ole tullut vihamielisiä, mutta meille on tuotu näitä ongelmaeläimiäkin, jotka ovat osa olleet jonkun veran vihamielisiä. Eräs pukki oli kova puskemaan. Tällainen addiktio juontaa juurensa nuorena opittuun, jota on vaikea kitkeä pois. Myös vihamielisiä hevosia on ollut, joskin ne ovat aikaa myöten oppineet luottamaan. Pieneläimet eivät ole olleet vihamielisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 05:24

Ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 08:17

Ei ole. Minulla on ollut aina kilttejä lemmikkejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 09:03

ei ottopoika oikein vihainen kai ole minulle, mutta jos ruoka ei kelpaa, tulee kyllä sellaisella metelillä rähjään, et on pakko laittaa parempaa pöperöö kipolle , sit tulee ja puskee reiteen kiitokseksi..luulen , et on vihainen silloin minulle , kun niin kovaa rähjää ruuasta ...(maukuu tai mikähän se mörinä nyt sit onkaan kun siltä pääsee silloin )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 10:38

Eivät ole olleet minulle vihaisia. Kerhräävät ja kellivät kun niitä silittelen ja ruokin. Tosi ihania ovat minulle olleet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 11:00

meijän koira, joka kuoli 2006, niin se puri ainoastaan mua.. mut toisaalta mä olin ainut joka päästi sen sänkyyn nukkumaan.. eli meillä oli vähän niinku viha-rakkaus suhde

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 19:34

Kaverilla oli kaksi kissaa ja toinen piti minua kai jollain tavalla kilpailijana koska tervehti aina hampaat irvessä ja leuna vääränä, en tosin tiedä mille mutta ilmeisesti jollekin asialle.
Kertaakaan en käynyt hänen kupillaan syömässä.