Oletko ratsastanut hevosella tai ponilla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 21:57

kyllä, taannoin Hollannissa, ja hevonen ei ymmärtänyt suomenkieltä ;)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 21:51

joo muutaman kerran

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 21:52

joo-o ovat pakkottaneet :) , mutta ei ole mun juttu laisinkaan..ja hevosella ratsastin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 21:53

Olen sanonut itselleni, että ratsastan vasta sitten, kun painoni on sellainen, ettei hevonen näänny alleni. Saa nähdä, tulenko koskaan ratsastamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.09.2009 - 21:55

Ka hepallahan minä - ilman satulaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 22:09

En luojaparatkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 22:13

Olen ratsastanu hevosella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 22:31

Pienempänä ponilla jaisompana muutaman kerra hevosel.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 22:39

Issikalla eli islannin hevosella,on hieman matalampi kuin meidän hevoset,mutta vanttera laumaeläin.Söpöjä otuksia,pää hevosen,mutta selkä leveä ja helppo istua sekä kiivetä selkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 23:02

40-luvulla maatalon työt tehtiin hevosilla ja tamma teki uusia hevosia. Harrastin jopa varsoilla rodeoa, ts opetin ne ratsuiksi. Poneja en ole nähnyt kuin satukirjoissa.
Ette varmaan ole nähnyt kun hevoset lempii?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 23:15

Olen nähnyt hevosten lempimistä vaikka kuinka monta kertaa, mutta hevosella en ole ratsastanut kertaakaan. Siinä lemmen puuhassa meinaan tanner tärisee ja aitaa kaatuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 23:17

Toki maalla kesäisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 23:27

Joskus lapsena olen ponin selkään päässyt :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.09.2009 - 23:58

ponilla olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.09.2009 - 00:29

Yhden ainoan kerran olen hevosen selässä ollut. Enkä toista kertaa mennyt. Meinasin sillä ekalla kerralla päästä varpaistani, kun tän ratsun varsa oli siinä vierellä ja alkoi pureskelemaan varpaitani. Tuumasin, että kiitti, mulle riitti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 00:59

Olen työkseni kouluttanut paljon hevosia ja poneja ratsuiksi sekä myös kilpaillut. Tämä kesä on mennyt tammoja astutellessa meidän pienhevosella. En ole ehtinyt kauheasti ratsastella tänä kesänä, koska tämänhetkinen hevoskantamme on varsa- ja siitostammapainotteista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 05:15

Olen, molemmilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 08:00

Olen kokeillut ratsastamista, mutta en mitenkään innostunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 08:14

Hevosella paljonkin, ponilla en koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 09:26

kyllä olen. valitettavasti harrastanu jo 6 vuotta :) hevoshullu minen ole, mutta hevoset ovat vain harrastus :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 10:40

En kyllä ole koskaan ratsastanut. Mutta minä muutenkin vähän pelkään lähestyä hevosia. jotenkin ne tuntuu niin isolta kun yhtä äkkiä eteen ilmestyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 18:52

Harrastin ratsastusta 10 vuotta, olen molemmilla ratsastanut ja myös ajanut. Nykyään vähemmän, mutta aina silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 19:31

Ihan pienenä on tullut lähinnä kai istuttua kummankin selässä, ei samaan aikaan eikä vuonna tosin. Harrastuksia oli niin paljon muita että tuo ei oikein koskaan kolahtanut minuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 14:03

en ole ratsastanut