Lyötkö koskaan vetoa mistään?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 01.09.2009 - 21:54

En nykyään, mutta kerran löin autonmerkistä vetoa. Onnekseni siihen autoon ei oltu vaihdettu toisen auton roiskeläppiä. Auton olivat koriltaan täysin identtiset. Voitin 200 markkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 21:46

Lyöminen sattuu ja vedosta saa nuhaa... siis en lyö !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 21:46

Jäitten lähdöstä korkkitehtaan rannasta,yleensä voitan vedon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 21:51

sillai puolileikisti, milloin lammesta lähteejäät tai jotain muuta pikkujuttua, jossa ei ole kuin kaffet korkeintaan palkintona .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 21:55

Kerrankin lyhyesti ja ytimekkäästi; melkein kaikesta:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 21:58

en vakavissani

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 22:27

Joskus leikkimielisesti.Yleensä ilman panoksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 22:38

Mie lyön vaik vetoa etten lyö vetoa ku vetokaa ei oo lyöny miuta...joo leikillää lyön mieki vetoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 23:18

Totoan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 23:23

Älä lyö hepoa, vaan vetoa. Olen pelannut uhkapelejä omiksi tarpeiksi asti, mutta kohtuudella. Pikkupoikana pelattiin jo pokeria ja ristiseiskaa. Muistan hyvin pienenä ollessani kuinka naapurin isäntä hävisi korttipelissä yhtenä iltana koko maatilansa kiertävälle.....lau.....en viitsi sanoa nimeä tässä.....korttihuijarille. Tietysti peli oli rehellinen ja panokset oikeita. Isäntä joutui lähtemään talosta vielä samana iltana ja korttihuijarista tuli uusi isäntä. Kovat olivat panokset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.09.2009 - 23:59

en, ainakaan tosissani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.09.2009 - 00:24

En lyö vetoa mistään. Joskus sitä tapahtui, mutta taisin aina hävitä ne vedot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 06:22

Mieheni kanssa usein , minä yleensä voitan ja saan sen päivän asiaa hymyillä ja piikitellä, samaa hän tekee jos joskus vedon voittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 08:36

En. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 19:25

Täysin varmoista asioista isolla panoksella,
yleensä vastapuoli tajuaa siinä vaiheessa olevansa väärässä
ja myöntää tappionsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 21:43

Kyllä joskus jostakin pikkuasiosta..mikä ei vie konkurssiin..