Jos sinulla on herätykello soimassa töihin lähtöä varten,heräätkö ennen kuin se soi?

Avainsanat: herätyskello soiminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 21:45

Just nyt nukkumaan menossa ja kännykkäkellon laitan soittaan (hitsi, siin on ruma ääni, vaik oon säädellykkin sitä), mut yleensä herään jonkin aikaa ennen kellon pirinää (=huutoo), tai kissat vaistoo jo aikasemmin, et nytpä tuon äipän pitää jo nousta ja tulevat herätteleen ennen varsinaist herätystä... on se heitin herätys kuitenkii mukavampi kuin tuon julman kellon...:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 21:41

kyllä sisäinen kello herättää hieman ennen , kuin herätyskello...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 21:44

Mihelleni soi herätyskello 5.20,mutta kissa herättää jo vähän aikasemmin.Minähän en ole työelämässä enää.Joskus kuulen kellon soiton joskus en,mutta kyllä kahvin tuoksu minut herättää ja pissihätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 21:45

Töihin en enää lähde kuin joskus ihan huvikseni, mutta olen huomannut saman, että herään ennen kellon soimista. Paitsi eilen en kyllä herännyt, kun piti viedä auto aamulla korjaamoon. Saa nähdä, miten käy huomenaamuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.09.2009 - 21:52

Silloin kun olin muualla töissä niin kyllä se pirinä minut herätti. Nykyän kun ei ole väliä milloin työni aloitan, niin en edes herätyskelloa tarvitse. Tuo rakko on kyllä sellainen herättäjä ettei paremmasta ole väliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 22:00

enpä juuri

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 22:15

Heräilen pitkin yötä, mutta kyllä mulla on kello soittamassa kuitenkin, kun aamuyöstä nukun sitten aika hyvin ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 22:36

Aamu unisena ja nyt ku siirrytää viel pimeesee vuoden aikaa ni ei toivookaa et heräisin enne kellon soittoa. Hyvä etten yks aamuki nukkunu pommii ku kova äänine karvane herätyskello (kissani) huuti jo ties kui aikasi enne kellon rääkymistä. Kesällä saatan herätä enne kellon soittoa,sikäli mikäli tää karvane herätyskello antaa nukkua yön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 22:45

Joskus toimii "innere uhr",mutta kyllä pärinä herättää,jos on tarvis herätä kesken unien siis vapaalla,mutta töissä herään kellon herätykseen.Joskus aikaiselle matkalle lähtöä ennen,on pakko pistää herätyskello,kännykkä ja tilata vielä puhelinherätys,kun hirvittää,että senkerran nukkuis pommiin tai jos tosiaan kukonlaulun aikaan on lähtöä,en nuku yleensä ollenkaan;varmuuden vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 23:27

Aamulla historiallinen tapaus, kun joudun nousemaan herätyskellon pirinään jo klo. 7.30. Tärkeä palaveri jo klo. 10.00, josta ei parane myöhästyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 23:29

Tällä hetkellä en ole työelämässä,mutta varhain herään kuitenkin.Kello on soimassa,mutta silti ihan joka aamu herään aina 5-10 minuuuttia ennen kellonsoittoa..se on jännä kyllä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.09.2009 - 23:59

aika harvoin käy niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.09.2009 - 00:23

Jos kellon joudun jostain syystä laittamaan soimaan, niin olen aina herännyt ennen sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 01:29

vapaa herätys yleensä, matkalle lähtiessä kännykkävarmistus, yleensä herään vähän ennen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 05:19

Heräänhän minä kun on pakko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 08:24

En herää ennen herätyskelloa. Joskus harvoin. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 18:54

En herää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 19:23

Kun olin työelämässä heräsin yleensä ennen kellon soittoa,
nyt ei ole merkitystä heräänkö 06 vai 11.
Pääasia että herään - lapsen kannalta ainakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 01:25

sillon kun olin vielä töissä niin heräsin aina ennen kun kello ehti soimaan