Mitä odotat tulevaisuudelta, muuta kuin terveyttä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 21:11

pitkää ikää, jotta näkisin kullannuppuni varttuvan..ja joskos sitten vielä heidänkin vauveleitaan..ah se ois kyllä kaikein ihaninta... :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 21:13

Että saavuttaisin tavoitteeni ja löytäisin...........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 21:15

Haluaisin nähdä lasteni löytävän elämässään sellaisen tilanteen, että heillä ei olisi joka päivä huolta huomisesta, olisi työpaikka, asunto ja perheasiat kunnossa ja jonkinlainen tasapaino elämässään. Ihan siinä vaiheessa heistä ei ole vielä kukaan.
Odotan myös sitä, että miehenikin olisi eläkkeellä, ja saisimme yhdessä tehdä elämästämme sellaisen, mistä nauttisimme ilman joka-aamuista töihin lähtöä.
Ja tietenkin halausin pysyä ainakin siinä kunnossa, mssä olen nyt, tosin se ei ole todennäköistä, sillä iän myötä ainakin minun kuntoni rapisee koko ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 21:18

no jotain tekemistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.09.2009 - 21:27

Onnea, rakkautta ja huolenpitoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 23:22

Täyttä elämää Rouvan kera

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.09.2009 - 00:03

toivon ainakin pitkää ikää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.09.2009 - 00:09

Että ei tarvitsisi elää kituuttaa näin surkeassa jamassa. Kai se vähän helpottaa parin vuoden päästä, kun eläkkeelle pääsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 00:12

Pojalleni terveyttä ja töitä.

Niinkuin hyvä opiskeluaikainen kaverini tekusta, Jaakko Teppo sanoi laulussaan pojastaan:
- Että tuo vanhin poika Jahvetti, tulis miehen ikään ja piäsis kortistoon, ensmäisen kerran kuittoomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 05:27

Terveyttä, ja vähän enemmän itselle omaa aikaa. Ja lapselle hyvää elämää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 10:52

Rakkautta,rikkautta, viisautta, terveyttä, lapsenlapsia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 13:05

Terveys, edes suhteellinen, on kaiken pohja. Hieman enemmän sitä omaa aikaa jossain vaiheessa, on paljon sellaista kivaa tekemistä johon nyt ei ole riittävästi aikaa.
Toivoisin sitä että käteni pysyisivät toiminallisina vielä pitkään että voisin enemmässä määrin harrastaa lempiharrastustani eli maalausta. Aikaa enemmän myös ulkomailla oleskeluun.