mikä on mieleen jäänein uutinen napsulaisille ?

minulle on jäänyt lähtemättömästi mieleen ekaksi estoonia uppoaminen , kun asuimme Tyksin lähellä turussa ja helikopterit pörräs yöllä asuntomme yllä , oli kauheaa , kun en tiennyt miksi ne siellä olivat ja mitä oli tapahtunut, mutta txt tv, stä näin sitten mitä oli tapahtunut... ja toinen oli nuo tornit , silloin näin sen heti tv, stä oli myöskin kauheaa ...

Avainsanat: uutiset estonia ja tornit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 20:52

Otetaan hieman iloisempi muistelu ja vaikka suomen maailmanmestaruus jääkiekossa 1995.

Kysyjän kommentti

miten onkiin tuokin jäänyt unholaan... aina muistaa pahat uutiset, mutta hyvät unohtaa ... tuo oli kyllä hyvä uutinen silloin.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 01.09.2009 - 20:33

Ihan sama minullekin tuli kun luin etusivulla kysymyksesi. Toinen on Konginkankaan onnettomuus. Olin itse Espanjassa lomalla silloin ja näin enneunen siitä ennen kuin se tapahtui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 20:39

Squaw Valleyn olympialaisten 1960 aamuyöstä radiosta tullut Pekka Tiilikaisen jälkilähetys 50 km hiihdosta kun Kalevi Hämäläinen voitti parllakymmenellä sekunnilla Veikko Hakulisen ja olympiakullan. Tämän jälkeen ei tälläista ole suomalaisille tapahtunut.
www.aijaa.com/v.php?i=4684603.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 20:40

estonia ja ja terrori-isku new yorkin tornitaloihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 20:42

Tsernobylin ydinvoimalaonnettomuus -86 oli ensimmäisiä kauhukuvauutisia, mitkä tähän hätään muistan... tuntui melkein maailmanlopulta... kuollaanko me kaikki nyt? Ja sitten nää teitin mainitsemat Estonia -94 ja WTC-tornit -01, uskomattomilta tuntuvia uutisia silloin ja vielä edelleenkin...:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 20:45

1. Estonia-onnettomuus.
2. Dianan kuolemaan johtanut auto-onnettomuus.

Taisivat molemmat yllä mainitut sattua viikonloppuna ja uutisoitiin Suomen aikaa aamulla. Minulla on tapana juuri varsinkin viikonloppuisin keitellä aamukahvit yms. perheelle. Nuo molemmat uutiset aiheuttivat sitten vaimollekin vähän aikaisemman herätyksen.

3. Tshernobylin ydinvoimalaonnettomuuden sattuessa olin matkoilla, Tukholmassa.
4. WTC-tornien joutuessa terroristien kohteeksi olin juuri laskeutunut Helsinki-Vantaan lentokentälle, poikani soitti ja kertoi tapahtuneesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 20:51

Olin töissä ,kun kuulin estonian uponneen ja sitten jenkeissä nämä tornit .Kauheita uutisia on kyllä muitakin,mut nämä mainitsemani tuli ensiksi mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 20:51

Tsernobyl, WTC-tornit ja nuo mitä tuo Matvei tuossa edellä sanoo....ja sit se kun tulin ekaa kertaa mummoksi. Se oli jotenkin niin koskettava uutinen, kun tyttäreni textasi, että onnea, olet poikalapsen mummo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 21:02

1965 Rovajärvellä istuttiin teltassa ja kuultiin radiouutisista että eduskunta oli juuri hyväksynyt varusmiesten 30 vrk lomautuksen (valtiolla oli kassakriisi) joka tarkoitti meille sitä kun aamulla oli ollut palvelusta jäljellä 43 vrk, niin seuraavana aamuna sitä olikin 12 vrk , oltiin ensimmäisiä niistä nk. Kekkosen keskosista

(se oli meidän ikäluoka 'pitkä yö')

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 21:57

Kennedyn ampuminen. Siinä meni usko ja luottamus maailman turvallisuuteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 23:23

Esikoisen syntymä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 23:41

Kennedy,kotona äidin kanssa,joka sai hysteerisen kohtauksen ja alkoi itkeä.
Tshernobyl,olin Kuusamossa talvilomalla,siellä kaikki tuntui olevan niin kaukana
Estonia,olin töissä lentoasemalla,tunnelma kokopäivän siellä kuin hautajaisissa,ihmiset itki,
WTC,työmatkalla Havannassa,
Dianan onnettomuus Pariisissa,olin just muuttanut tänne,eikä TV pelannut,illalla kulmakuppilassa muutto-olusilla ja uutisia kyttäämässä.
Lapseni syntymä on mun henkilökohtaisia uutisia mmssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.09.2009 - 00:05

Nooh wtc iskut oli aikamoinen uutinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.09.2009 - 00:05

Kaksoistorneihin hyökkääminen lentokoneilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 00:26

Tsernobyl, WTC-tornit, Irakin sota, Jääkiekon MM-kisat -95 kultamitalit, Jarno Saarisen kuolema MM-moottorikisassa, Renzo Pasolini kuoli myös samassa kolarissa.