Mikä on sinulle mielenkiintoinen uutinen (uutisten 50-vuotisjuhlat)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 20:34

no voihan hitsi , kuin mä en lukenut , nyt sit tein saman kyssärin... no minulle on estonian uppoaminen ja tornit.....anteeksi kovasti , yritän olla huolellisempi tulevaisuudessa ...:(

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 21:04

Tään Dianan häät sanosin...niit tuli seurattuu monen monistuist tuntii

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 23:28

Vietnamin sota/tuho,joka kesti ja kesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.09.2009 - 23:58

Estonia, kaksoistornit, Tsernobyl, presidentti Kennedyn kuolema, Elviksen kuolema. Hyvistä uutisista prinsessahäät ja vastaavat sellaiset aikoinaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.09.2009 - 00:07

Uutisten kevennykset ovat välillä hyvinmielenkiintoisia :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 09:17

Se kun presidentti Kennedy murhattiin, olin silloin aika nuori ja asia kosketti.Ei se nyt mielenkiintoinen ollut vaan suuri tragedia.Mielenkiintoiset, "keveät" asiat eivät jää edes mieleen.
(tämä vasatus sopisi paremmin cibyn kysymykseen...)