ovatko suomalaisnaiset vetäytyviä hiiriä?

en kyllä allekirjoita, mutta täällä toista mieltä Anu Saagim:
www.iltalehti.fi/viihde/2009...5_vi.shtml

Avainsanat: hiiret viro/suomi naiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 19:14

palisanterin kanssa olen ihan samaa mieltä, enkä allekirjoita tuota ..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 19:16

huu haa juu ja samalla vois pohtia onko karvaton joulupukki seksikkäämpi kuin se perinteinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 19:19

Ei todellakaan olla !Minä en ainakaan ole.Ihan sama mitä joku hemmetin Anu Saagim on mielipuolta asiasta tai mitä jossain hemmetin Big Brothersissa sanotaan.Kuka edes seuraa sellaista tosi syvältä olevaa ohjelmaa?!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 19:51

Anu Saagimin jutut saa jättää omaan arvoonsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 19:53

Tämä oli hyvä heitto! Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa! Mitäpä noista toisten höpinöistä. Rinnat rottingille ja etiäpäin!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 19:54

En nyt sillee kommentoi tuot Saagimin juttuu, mut ite kyl huomannu valitettavasti, itteni mukaan lukien, ettemme pukeudu tosi näyttävästi/näyttävästi ainakaan arkisin, tosin juhliin panostamme pukeutumisessa, mut voishan sitä arkisinkin ... hmmm... jot ollaankos me suomalaiset naiset sittenkin harmait vetäytyvii hiirii, vikisee hän tääl ja syö juustoo:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 19:56

Eli sama asia, kun fariseukset eivät enää muuta keksi, he alkavat puhua "pyhästä" ja vetäytyvät tämän valheilla kuvioidun verhon taakse perverssiin maailmaansa. Ja ilmestyvät sitten katkomaan kauloja, vastoin uskontojensa jumalien ilmoittamia perusarvoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 20:18

Kyllä kallistuisin vähän myös sille linjalle,että osa naisista on jotensakkin vetäytyviä tai sitten niin perusteellisen ujoja.(Voi juku)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 20:25

Kyllähän tuon Saagimin puheissa on perääkin, mutta ei hänen nyt tarvitsisi julkisesti meitä moittia ja alentaa. Jos nyt suomalaiset miehet käyvät panemassa kauniita naisia rajan takana niin ei ne kaikki niitä vaimoikseen kuitenkaan ota...joten jotain virolaisilta naisilta sit kumminkin puuttuu.

Lisätty: 01.09.2009 - 20:47

Hyvä Ida. hih, hih..rinnanmitalla...joo miekii, kun on painon nousun myötä tissitkin kasvaneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.09.2009 - 20:31

Antaa Anun sanoa mitä tykkää. Me ollaan kuitenkin rinnanmitan edellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 20:57

Tuo nainen haukkuu työkseen suomalaisia ja lehdet maksaa siitä ikään kuin palkkaa.
Ei ole yhtään sen kauniimpi kuin kukaan keskiverto ihminen suomessa tai virossa,
aina sama puuhevoshymy kasvoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 21:35

ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 22:03

On se hyvä, että me suomalaiset naiset ei olla niin tyrkylläolevia koko ajan niinkuin nuo Anut ja kumppaninsa. Oikein ällöttää tullainen miesten mielistely. Johtuukohan se siitä, että virolaiset miehet on niin machoja, ettei niille kelpaa muunlaiset naiset kuin tuollaiset minihame-korkokenkä-meikkipeikko-ilmestykset. Miinus se meistä suomalaisista, jos ei kelpaa, niin sitten ei.
Lukekaapa tämän päivän uutisista Audi-miehen mietteitä naisesta, huh !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 23:27

Sopivia ovat minulle olleet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 23:42

Ei siitä niin kauan ole, kun virolaiset maatuskat lykkivät kottikärryillä sontaa kumisaappaat jalassa.
Nyt sitten vedetään vähän överiksi, kun kissa on poissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.09.2009 - 23:55

Hyvähän se on tuolta lahden takaa huudella. Jos me ollaan hiiriä, niin mitäs ne itse ovat. Jääköön nyt sanomatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.09.2009 - 00:07

No en mie ole!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 08:58

Kyllä erittäin suuri osa on hiirulaisia, mutta ei se mitään, ei kaikki voi olla "loistavia". No... Saagim, eihän se ole edes suomalainen ja mitä muuta henkilöön tulee, jääkööt sanomatta!