Uskaltaisitko hypätä bentsihypyn/vai oletko kenties hypännyt?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 01.09.2009 - 17:39

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/19341

Tuossa linkissä on vastauksia samaan kysymykseen aiemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 17:44

En, jos ei vahingossa tipautettaisi reunalta alas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 17:44

minen ollut näköjään vastannut tuolloin kysymykseen joten vastaan nyt:
en ole hypännyt mutta tahtoisin hypätä. ensin oli tarkoitus että kun menen naimisiin niin silloin hypättäis yhdessä, mutta puolisoni on korkeanpaikan kammoinen joten ehkäpä joudun hyppäämään yksin. hyppään kyllä heti kun siihen tilaisuus vain tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 17:50

Jotakin hyötyä aiemmista vastauksita, oli sanamuoto muuttunut eikä haulla löytynyt:
Tässä vastaukseni: www.napsu.fi/vastaukset/kysy...341#143307

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 18:07

En ole hypännyt, enkä aio hypätä. Ei ole minun juttuni. Töissä joskus ritiläportaatkin teettää "töitä".
Ajatuskin pienestä vapaasta pudotuksesta muojoo mahaa. Sama tunne varmaan, kun lapsena oli hörhösiä vatsassa. Hörhöset tuli takapenkillä mutkasella ja vaihtelevamaastoisella hiekkatiellä. Mahtaako muut napsulaiset muistaa moista ;))))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 18:12

en uskalla enkä hyppää:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 18:16

en ole hypäänyt, varmaan uskaltaisin jos hyppäämiseen olisi joku järjellinen syy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 18:31

ciby
Vastattu: 23.08.2009 - 11:34

en sitäkään uskaltasi, en uskaltais edes sinne ylöskiivetä, saatikas sieltä hypätä, pikkuveli hypäs kerran, kun olin katsomassa , mutta en uskaltanut sitä hyppyä edes katsoa , jotta se esitys meni häneltä pieleen kohdallani...
oma kopio omasta vastauksesta.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 18:37

Uskaltaisin hypätä, mutta kun ei kiinnosta pätkääkään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 19:12

Muistaakseni tätä kysyttiin aika vasta..jokatapauksessa en ole hypännyt enkä hyppää :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 20:11

Ei siis mitään mahiksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.09.2009 - 20:26

Huimapäisyydestäni huolimatta tuo jäisi kokeilematta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 20:43

Kyllä, kyse on lähinnä rahasta,
silläkin summalla pääsee laivalla ruotsiin ja takaisinkin vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 21:22

En ole hypännyt eikä ole suurta iinnostustakaan.Mieluummin tandem laskuvarjiolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 21:41

en uskaltaisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 21:53

Eli tää korkeanpaikan kammo on, joten en varmasti hyppäisi näit hyppyi ...aaaa....puuu....vaaa........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 23:25

Toki,jos tarvitaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 23:27

En ole,eikä ole himottanutkaan hypätä,miksi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.09.2009 - 00:08

En tiedä, luulen niin mutta voiuhan se niinkin ola että jänistäisin viime hetkellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 10:28

MULLE RIITTÄÄ SE KU TIPAHIN PIENENÄ MATOLTA LATTIALLE :) ITKUHAN SIINÄ TULI :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 23:23

mieli tekisi kokeilla. voi olla että joutuisivat tiputtamaan väkisin alas =)