Hämähäkkimies valloitti Petronas Twin Towersin

452-metrinen Petronas Twin Towers oli pitkään maailman korkein rakennus ennen kuin taiwanilainen Taipei 101 ohitti sen. Olisko huima mies?
www.verkkouutiset.fi/index.p...p;Itemid=6
www.napsu.fi/matkailu/matkak...a-lumpur-4

Avainsanat: hämähäkkimies

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 20:39

paikalla on käyty,vartioita todella paljon .ROPERT aloitti kiipeämisen aamunkoitossa,vartijat varmaan veteli sikeitä,mies on kiivennyt nyt yli 70 pilvenpiirtäjään,varmaan on ennätys hallussa

Kysyjän kommentti

huima mies.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 17:24

Mutta Kingpingiä, joka esiintynyt Suomessa myös nimellä Keppi ja Tappi, oikealta nimeltään Wilson Fisk, ei hämähäkkimieskään voita. Hänellä ei ole varsinaisia supervoimia. Hän on kuitenkin erittäin vahva ja kestävä. Kingpinin etuna on hänen jatkuva ruumiillisen kuntonsa harjoittaminen ja suuri koko. Kingpin nostaa useita satoja kiloja ja on kokoonsa nähden hämmästyttävän ketterä sekä nopea. Kingpin on myös useiden taistelulajien mestari, erityisesti sumon, jujutsun ja hapkidon. Hän onkin helposti pitänyt puolensa jopa supervoimaisia vastustajia, kuten Hämähäkkimiestä vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 18:22

harrastuksensa kullakin, täytyy tunnustaa en yrittäisikään kilpailla tämän kanssa