Tuntuuko teistä samalta kuin minusta että kyllä kesä meni nopeasti ja nyt sit pitkä syksy edessä?

Avainsanat: tuntuuko että kesä meni nopeasti ja syksy saapui

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 18:44

kyllä se meni niin et ei huomannutkaan, mutta vielä on kesää jäljellä, tänäänkin 18 + ihan sopiva ilma minulle oli tänäänkin , eikä takkiakaan tarvittu..

Kysyjän kommentti

Kiitos sinulle parhaasta vastauksesta. Niin totta puhut. Taas oli vaikea valita paljon oli hyviä vastauksia. KIITOS SIITÄ MUILLEKKIN NAPSULAISILLE.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 01.09.2009 - 16:37

Minusta tuntuu ettei tuota kesää oikein täällä ollutkaan ja siten ei myös oikein selvää eroa ole syksyyn. Muuten kuin hieman kylmempää. Nytkin sataa, mutta kuitenkin on 17 astetta lämmintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 16:37

Kesä mennyt nopeasti ja syksy jatkuu pitkänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 16:42

Kesä meni liian nopeaan,niinkuin aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 16:50

Olihan kesällä monta,monta aurinkoista päivää,mistä nautin täysillä.Odotan innolla syksyn väriloistoa.Ihanaa kävellä silloin metsässä,kun ilma on raikas ,nauttia sateen ropinasta kotona lämpimässä ja kynttilän valossa.JES!Kyllä ne loskat ja paukkuvat pakkasetkin kestää.Eihän nekään loputtomiin jatku.Taas tulee uusi kevät ja kesä!Otetaan päivä kerrallaan.Tänään tässä ja nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.09.2009 - 16:58

Ja minusta taas tuntui kesä pidemmälle kun aiemmin. Sain tänä kesänä enemmän aikaseksi asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 18:13

just niin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 18:23

taaksepäin katsoen kaikki on mennyt yllättävän nopeasti, kesäkin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 18:33

Ei tunnu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 18:49

Nopsaan meni ja ihana kesä olikin. Nyt naatiskellaan kuulaista syyspäivistä, ruskasta, tuikkujen valosta ja pian alkavasta kesäloman lopusta. Jes, 15 pv ilman duunia. Jes, Jes.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 20:41

Jos olisin ollut itäsuomessa koko ajan niin aivan varmasti olisi tuntunut tuolta. Onneksi pääsin näkemään aurinkoa muualla ja toivon että vielä täälläkin. Vielä en ole takkia ottanut käyttöön ja polvihousuissa liikuin eilenkin sandaalit (tosin eipä näkynyt montaa noin kesäisesti liikkunutta).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 21:50

vähän niinku

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.09.2009 - 00:09

tuntuu, todellakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 11:07

Kesä meni nopeasti, lieneekö syynä se että ensin kesää odoteltini aika pitkään, oli viileä kesäkuu. Sitten loamlla riennettiin paikasta toiseen, se oli kivaa, mutta yhtäkkiä kaikki on ohi. Työntäyteinen syksy edessä, niin se on aina.