Kuinka usein ostat iltapäivälehden?

Avainsanat: iltapäivälehti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 13:57

Yritän välttää ostamisen, luen vain kaupan kassalle oottaessani lööpit.
Uutiset löytyy kyllä muualtakin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 13:58

En osta ollenkaan.Luen ne niinkuin hesarinkin netissä,jos kerkiän.Ja töissä radio aina päällä.Uutisia tulee tuutin täydeltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 14:02

Nykyään kyllä tosi harvoin kun netissäkin voi ne lueskella :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 14:05

Tuskin koskaan,junassa kerään duuniin mennessä iltaluettavaksi,mutta uutiset vanhenee niin nopeasti.Matkalukemisena mulla on pokkari(dekkari).

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.09.2009 - 14:05

En juuri koskaan, yleensä lueskelen ystävälläni tai sitten netistä iltalehden uutisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 14:48

En osta ollenkaan, netistä sitä joskus luen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 15:04

Ostan Iltalehden noin kolme viiva neljä kertaa viikossa. Tiistaisin tulee ostettua lehti + tv-lehti ja perjantaina viikonloppu liitteet.. Viikolla luen netissä ilttistä. Mutta paperiversiossa kaikki jutut on kokonaisuudessaan. Paperiversiota voi lukea keittiössä, partsilla, veeseessä jne. Netti versiota vain olohuoneessa.. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 15:14

Todella harvoin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 15:41

Nynyisin en osta olenkaan,luen netistä minkä näyttävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 16:01

joka päivä ilta-sanomat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 16:08

Harvoin tulee lehtiä ostettua. paitsi ristikko lehtiä niitä tulee kyllä ostettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 16:23

en osta koskaan, ilmaisia tulee silloin tällöin ajankuluksi selailtua

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.09.2009 - 16:34

Jos minua kiinnostavasta ihmisestä on juttua, silloin otan. Mutta aika harvakseltaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 16:35

en osta ollenkaan,,netistä luen kaikki lehdet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 16:39

En itse osta koskaan, mutta voin lukea ne imaiseksi tai sitten netistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.09.2009 - 16:51

Luen netistä tärkeimmät. Viime jouluksi taisin ostaa ihan paperilehden, ja sen ristikoiden takia vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 16:52

Yleensä luen netistä, mutta joskus viikonloppuisin ostan, kun menen mökille. Tosin en aina silloinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 17:10

En osta kuin korkeintaan kerran vuodessa Iltiksen, kun sen voi lukea tuoreempana kuin uunituore netinkin kautta, niin en siihen sit rahojani tuhlaile:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 18:16

en osta.. luen netissä. ihme jotta niitä kannattaa edelleen painaa kun kaikkituntuu lukevan netissä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 18:16

Kerran, pari vuodessa, jos olen menossa mökille sateisena aikana ja lehdessä on ristikkoliite.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 18:18

maanantaisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 18:52

En osta iltapäivälehtiä juuri koskaan. Niinkuin aikaisemmassa kysmymys/vastauksessa jo sanoinkin, niin erikoisesti ärsyttää iltapäivälehtien lööpit.
Tässä yksi esimerkki tältä päivältä (1.9.2009):

www.iltasanomat.fi/urheilu/u...id=1725816

Siis nyt, v. 2009 "nettilööpissä" uutisoidaan ja hehkutetaan v.1991 tapahtumia, voi jeesus!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 19:05

en ole ostanutkaan lehtiä minkään moisia...aikoihin , joskus olen ostanut iltäpäivälehden, mutta siitäkin jo aikaa varmaan vuosi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 20:29

Enintään kerran vuodessa,
koneelta luen kaikki järkevät uutiset jo edellisenä päivänä.
Juorut ei kiinnosta, enkä ole ainakaan tässä tapauksessa mainoksen uhri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 14:19

en yleensä osta.