Onko puoli vuotta Napsun tavanomaisen kestokyvyn rajoilla?

Näyttää siltä, että hyvinkin aktiivisina olleet henkilöt (RamsesNeljäs, Putte_46, Hunksi, Coconut, Petrus, Heidi-K jne.) ovat hiljentyneet aina saman Napsussaoloajan (4-5 kk) jälkeen. Onko alkuvauhti valittu niin kovaksi, että maratonin seinä tulee vastaan? Itselläni kun juuri tuo aika on käsillä, niin täytyy kai jaksaa puolen vuoden yli. Sen jälkeen täällä kai pysytään.

Avainsanat: napsu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 13:59

Kato piru andek läähättää niskaan vaikka on kuukautta vähemmän majaillut täällä?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 14:00

Erittäin hyvä kysymys Andek,ollaan saman ikäisiä Napsulaisia,näköjään...olen samaa ihmetellyT mihin varsinkin ekat kolme mainitsemaasi ovat totaalisesti hävinneet,tosi kurjaa!Olisko sitten kuitenkin ns.honeymoon ohi?Napsusta ei ole mitään vuosi-vuosikymmen tilastoja,kun nuori systeemi,mutta ei mulla ole mitään väsymisen/kyllästymisen merkkejä havaittavissa,en ainaskaan itse huomaa;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.09.2009 - 14:06

hmm saas nähdä miten käy kun itselläni tulee puoli vuotta myös ihan pian. Ensi kuussa jos oikein muistan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 14:28

Voihan ne vaikka napsuilla yksityisesti keskenään ainoastaan.Jos niistä tuli niin hyvät ystävät!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 14:46

Viisi kautta olen minä täällä jo roikkunut, saa nähdä milloin iskee kyllästyminen. Tosin nyt on tulossa reilun viikon paussi lomareissun takia, tuleekohan vieroitusoireita sen aikana ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 15:44

Olen ollut napsussa 9 kuukautta,kesällä tosin vähemmän.Kyllä minä napsussa aijon pysyä,tämä on hyvää ajankulua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 16:02

mäkin oon ollut täällä jo puoli vuotta ja aion pysyä.. haha ja ramsesneljäs kovin uhkaili, että ottaa mut pisteissä kiinni :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.09.2009 - 16:30

Meitä on sitten kaksi tasan yhtä kauan olleita. Katsotaanko kumpi meistä ennemmin leikin lopettaa.
Mutta, mutta. On täältä moni lähtenyt meidän takiamme ja toisen osan on yp potkinut pois. Ja osa varmaankin vain kyllästynyt koko touhuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 16:31

Taidan olla sieltä vanhimmasta päästä (napsu-iässä) mukanaolijoita. Vappuna tuli vuosi täyteen ja silloin tuntui sopivalta pitää pieni Talvisodan mittainen tauko, nyt olen tässä pikkuhiljaa tehny come-backiä.

Tilastoja en ole pidellyt, mutta sellainen tuntuma on tullut että niitä niitä kriitisiä rajoja löytyy 1 kk, 3-4 kk, 6 kk paikkeilla, joissa poislähtöjä tapahtuu aika paljon, sitten on erikseen nää elinkautiset (kuten itse) jotka eivät älyä enää minnekkään lähteä

- toisaalta kukaan ei ole ollut täällä vielä kahta vuottakaan : D -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.09.2009 - 16:49

Ensi kuussa tulee vuosi täyteen, enkä ole ajatellut lähteä mihinkään, ihan vaan teidän kiusana täällä olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 16:59

Syy, niin pahalta kuin se kuulostaakin, on se, että kansakunnan fyysinen kunto on romahtanut surkealle tasolle. Ehkäpä joku harva alisuorittaa tahaltaan, mutta jos saa surkean tuloksen, on aina helpointa selittää, että voisi napsuilla enemmänkin, sekä hankkia tuiki tärkeitä pisteitä tililleen, jos vain haluaisi. Tekosyitä on aina ollut ja tulee tulevaisuudessakin olemaan. On pakko sanoa, että nuo veikkauksesi ovat yleisten vallitsevien faktojen valossa todella tavanomaisen kestokyvyn äärirajoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 18:18

Puoli vuotta tai useampi puolivuotinen.... elämäntilanteet, terveys, harrastukset , perhe, ihmissuhteet.... Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Ei aina tarvitse olla syynä jokin ihme juttu.
Voihan aina vaan heittää lusikan nurkkaan ja toiset heittää uurnan sinne minne henkilö itse on halunnut:))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 19:47

Olen nyt napsutellut minäkin oikeastaan puolen vuoden ajan, mutta kaksi kuukautta olin poissa, joten oikeastaan vasta neljä kuukautta. En halua enempää enkä vähempää kuin kalifiksi kalifin paikalle. Pitäkää varanne, täältä tullaan !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 20:14

hyvä hurjatta oikea asenne ... moikkaan kun kiidät ohitseni.. :) olen nyt ollut hieman yli puolvuotta , no en ole ainakaan vielä kyllästynyt vaikka minuun on kyllä voinut monikin kylästyä.. no täällä ainakin sitä napsutellaan hymyssä suin useimmiten.. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 20:27

Itse en kiinnitä huomiota siihen kuka täällä pitää taukoa ja kuka ei.
Olin kesällä lähes kolme viikkoa Ahvenanmaalla ja siellä oli muutakin tekemistä,
sama saattaa olla näillä mainituillakin henkilöillä.
Voivat olla reissussa tai yksinkertaisesti vaan keksineet parempaa tekemistä.