Oletko Jees-mies/nainen?Oletko pelolla ja uhkailulla johdettu? www.taloussanomat.fi/uk/ts_2..._html.html

Avainsanat: työnantajat tilanteesta hyötyvät jees-mies/nainen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 01.09.2009 - 14:09

Minua ei saisi jees naiseksi mitenkään, ei siis mitenkään.minä uskallan sanoa jos huomaan että joku on törkeää toimintaa, vaikka itselleni tulisikin hallaa asiasta, ainakin tähän asti olen tehnyt niin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 14:42

En ole jeesnainen, kaikkea muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 16:03

en ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.09.2009 - 16:46

Minusta ei tule jees-naista tekemälläkään. Ja pelottelulla minusta saa tosi pahan vastustajan. Ja mitään en tee, jos pakotteita käytetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 18:10

En ole jeesmies ja siitä on saanut sitten osansa kaikki sitä yrittäneet. Uhkailua en siedä alkuunsakkaan ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 18:28

kuhan itteäni tottelen, se riittää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 18:30

Sosiaalinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 19:12

en tai joo-oo täällä kotona kyllä välillä olen jees...boss... ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 19:20

En taida olla jees-mies.Kerran minua kerran uhkailtiin oikeustoimilla, mutta pidin oikeuksistani kiinni, koska olin oikeassa. Lopulta antoivat periksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 21:43

Uhkailitu muutamia kertoja. Kerran ollut irtisanomislaput kourassa, mutta kolmen viikon kuluttua käskivät repiä ne. Koko osastoa johdetaan uhkailemalla. Ei kauheasti ole uhkailtu henkilökoht. sen jälkeen kun olen ilmoittanut mitä mieltä olen uhkailuista. Syytä muistaa sekin toisiseikka että vallanhimosta ei kannata humaltua. Vastaat aina kuitenkin itse sanoistasi ja teoistasi silloin kun asemasi ei sinua suojaa. Elämää on myös tehdasaitojen ulkopuolella. Kaikenlaista muuta painostusta kylläkin olen osakseni saanut.