Käytkö kirkossa,usein?Mulla on tullut tänä kesänä monta käyntiä,eilen illalla komea loppukonsertti"Helsingin urkukesä",hullaan-

tunut,kun kun olen urkujen komeaan soitantoon.Komea kanttorikuoro lauloi lehterillä urkujen säestyksellä.huikeata!

Avainsanat: konsertit mahtavia urkumusiikki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 20:21

Lähinnä museokäyntejä ne minulla on,
niin harras en valitettavasti ole että kävisin palveluissa viikoittain.

Kysyjän kommentti

Sama täällä,urkukonsertit ovat minuukin siellä hyppäyttäneet ja matkoilla käyn ihailemassa kirkkojen kauneutta,pitkään aikaan ei ole onneksi maahanpanijaisia ollut;viimeksi iloiset häät,joihin aina kiva mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 13:20

Ulkomailla olen käynyt musiikkia kuulemassa tänäkin eksänä, Suomessa ei yhtään kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 13:37

Tämän vuoden puolella olen käynyt kirkossa kahdesti, kummallakin kerralla hautajaisissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 14:02

Kuulun kyllä kirkkoon,mutten siellä joka sunnuntai käy.Häät hautajaiset ynms.tilaisuuksissa ainoastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.09.2009 - 14:09

En käy kirkossa oikeastaan milloinkaan, vain joskus harvoin kun on joku sukulaistapahtuma kirkossa, häät, hautajaiset jne

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 14:58

Harvoin minä kirkossa käyn, vaikka on siellä toisinaan hyviä laulajia esiintymässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 16:03

sunnuntaisin pyrin.. viime sunnuntaina olin myöhässä, enkä kehdannut mennä sisään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 16:10

Tosi harvoin tulee käytyä. Nyt heinäkuussa mikkelin lähellä pidetyissä häissä tuli käytyä rukous huoneella kait se oli entinen kirkko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 16:28

Kirkossa tulee käytyä vain konserteissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.09.2009 - 16:32

Pakollisissa merkkitapahtumissa ja pari kertaa laulamassa kauneimpia joululauluja. Yhden kerran olen käynyt Kerimäen komeassa puukirkossa kuuntelemassa (nukkumassa) Japanilaista Uuden musiikin konserttia. Ja siitä sainkin sellaisen kimmokkeen että varmasti pysyttelen kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.09.2009 - 16:44

Joulun alla joululauluja laulamassa tai joskus jossain kirkkokonsertissa. Kuten vuosia sitten Petri Laaksosta Lappeen kirkossa kuuntelin tippa silmässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 16:46

Käyn harvoin kirkossa,metsä on kirkkoni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 18:14

Ainoastaan konserteissa ja ns. pakollisissa tilaisuuksissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 18:20

en kuulu kirkkoon enkä käy kuin lähiomaisten hautajaisissa tai häissä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 18:30

Sunnuntaisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 18:32

pari konserttia vuodessa ja sitten ne pakolliset kasteet, ripit, häät ja hautajaiset, määrä vaihtelee vuosittain aika paljon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 18:54

Ainoastaan kuuntelemassa kauneimmat joululaulut ja jos on sukulaisen häät tai hautajaiset. Minun "kirkkoni" on metsä. Siellä olen lähellä jotain suurta sekä mahtavaa ja sieltä saan rauhan. En tarvitse kirkkoja enkä muutakaan rekvisiittaa sillä minulla on suora yhteys johonkin suurempaan jota en osaa selittää.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 14:12

ei ole nyt paljoo tullu käytyä