Varo, puhelu yritysnumeroon käy kalliiksi? Itse olen törmännyt tähän monta kertaa ja nyt tiedän jo rahastusansat. Tiedätkö sinä?

www.taloussanomat.fi/yrittaj...919127/137

Yrityksillä on lakisääteinen velvollisuus ilmoittaa puhelun hinta.
Mitkä mielestäsi ovat kalliita numeroita ja miten sen voi päätellä?

Lisätty: 01.09.2009 - 16:30

Jumppikselle tiedoksi.....meille voi aina soittaa......rahat otetaan heti pois turhilta maantallaajilta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.09.2009 - 14:17

soitin VR älle keväällä ja sain jonottaa ainakin 10 minuuttia ja seuraavan puhelun kun soitin niin loppui prepaid liittymästä saldo jonka olin juuri ostanut

Kysyjän kommentti

Tästä kannattaa ottaa mallia

Puhelin oli soinut lakkaamatta pataljoonan esikunnassa. Päivystävä varusmies alkoi hermostua ja hänen vastauksensa kävivät yhä äreämmiksi kunnes hänen pinnansa lopulta paloi ja hän vastasi puhelimeen:
- "Saakelin puhelin! "
- "Mitä?" kuuluu puhelimesta.
- "Että johan nyt on yhtä helvetillistä soittelemista!" sanoi päivystävä varusmies.
- "Tiedättekö te, kenen kanssa te puhutte?" kysyttiin puhelimesta.
- "Mistä pirusta minä sen tietäisin", päivystäjä sanoi.
- "Täällä puhuu kenraalimajuri Penttilä."
- "Tietääkö kenraalimajuri, kenen kanssa hän puhuu?" päivystäjä kysyi.
- "En", vastasi kenraalimajuri.
- "Luojan kiitos", päivystäjä sanoo ja laittoi puhelimen kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 13:28

Tämän takia ei ole tullut mieleenkään soittaa Onttopohja Oy;hyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.09.2009 - 14:10

Jep, tiedossa on ollut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 14:23

Onhan näistä onneksi varoiteltu ennenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 14:36

Tiedän kyllä asian. Soitan niihin vain silloin kun on pakko enkä jää pitkäksi aikaa jonottamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.09.2009 - 16:42

En jää jonottamaan koskaan yritysnumeroihin, koska maksaa maltaita se jonotuskin, ja kaupan päälle pitää kuunnella kauheeta musiikkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 18:21

olen huomannut saman.. joskus on silti pakko soittaa:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 18:29

Yrittävät edes pärjätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 18:35

tiedossa on, soittelen niihin tosi harkitusti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 20:23

0800 - alkuisiin lähinnä soittelen,
ei ole tullut sentinkään laskua.