Tuleeko naisnapsuille naisten lehtiä ja miesnapsuille miesten lehtiä,oikein tilattuna ja säännöllisesti?

Itselle ainoastaan hesari,naapurista saan,jos haluan sisustus-ym.lehtiä mielin määrin.

Avainsanat: naistenlehdet vs.miestenlehdet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 12:30

En tilaile miestenlehtiä. Yleensäkkin minulle tulevat lehdet ovat ns. näytelehtiä, siis ilmaisia ja niitä tulee aivan työn takia, kuten It-viikko, MicroPc, Tietokonelehti, Tekniikanmaailma, AutoBildt, Vauhdinmaailma, Geo, National Geografig yms.

Kysyjän kommentti

Viestistäsi tuli heti mieleen oikein tilata Geo-just on tullut luettua kovasti erikoisnumeroa(niitähän ne kaikki!)Berliinistä,kohtahan juhlat 20v muurin murtamisesta!!Viele Grüssen aus Berlin,immer so lebende Stadt!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 01.09.2009 - 12:11

Tälle naisnapsulle tulee yksi naistenlehti, yksi puutarhalehti, Tee Itse ja Erälehti. Isännälle tulee Apu ja Metsästäjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 12:41

Minulle tulee: KG, 7-päivää, Me Naiset, Kotilääkäri, Hyvä Terveys, IT, Pirkka, Yhteishyvä ja Kodinkuvalehti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 12:47

minulle tulee kuntoplus lehti vaikka on tilattu puolison nimellä ja minun nimellä tulee etlari kummallekkin tulee myös pirkka lehti ja se esim siwan ilmaislehti. muita lehtiä ei ole tilattu. jos jotain lehtiä haluan lukaista niin niitä löytyy kirpputoreilta ja lehti roskiksesta, kaupoista ostan ristikkolehdet ja silloin tällöin joku juorulehti tulee myös ostettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 12:55

Meikäläiselle tulee Viherpiha ja Oma piha, Voi hyvin sekä Matkaopas ja tottakai ammattiliiton lehti; Super. Miehelle tulee tietotekniikkaan sekä metsätalouteen liittyviä lehtiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 13:38

Tää naisnapsu on tilannut Me Naiset ja Kodin Kuvalheden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.09.2009 - 14:10

No ei tule naistenlehtiä miulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 14:34

Itselleni olen tilannut Glorian ruoka ja viini-lehden ja vastikään Avotakan. Muita ei tule tilattuna, työn puolesta tulee jotain myös kotiosoitteella.
Mitä on miestenlehdet... meille tulee miehen nimellä Tekniikan maailma. Molemmille tulee sen verran paljon työpaikalle lehtiä ettei kaikkea ehdi edes lukea, lukeminen kun pakko tehdä kotona.
Aikakauslehdet ovat nykyään aika kehnoja. Glorian Antiikki on harkinnassa, kun asiaa harrastetaan, ehkä se taas tilataan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 14:36

Mulle tulee ainoastaan astma-liiton jäsenlehti.Enkä oo kiinnostunut ainakaan mistään juoru-lehdistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 15:00

Meille tulee Turun sanomat ja miehelleni Mikrobitti, äitini antaa minulle kotilieden luettuaan ensin sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 15:07

Tällä hetkellä mulle ei tule kuin Aku Ankka ja Roope-setä.. Pari kuukautta sit tuli vielä Tuulilasi ja Tekniikan maailma. Ei tule/ole tullut ikinä niinsanottuja naisten lehtiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 15:46

ei tule kun ei kerkiä lukemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 16:04

mulle tulee kuntoplus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 16:11

Minulle ei tule tällä hetkellä mitään lehtiä kotiin tilattuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 16:15

Tulee Rakennuslehti, Rakennustaito ja Rakennusmestarit ja -insinöörit jotka näkyvät tulevan kuin manulle illallinen kun vapaajäsenenä maksaa liiton vuosimaksun. En tiedä mihin kategoriaan kuulunevat?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.09.2009 - 16:40

ET tulee tilattuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 18:22

miehelleni tulee "tee itse " lehti ja minulle firmaan et ja fiti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 18:28

Joo hesari tulee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 18:38

tilattuna tulee ainoastaan Hesari ja se taitaa olla sellainen 'unisex-lehti'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 19:03

ei nyt tule mitään edes käsityölehtiäkään, mutta sanomalehtiä tulee ja joitakin muitakin jäsenlehtiä, mut ei mitään juoru, puutarha tai muitakaan naisten lehtiä ole tilattuna...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 19:24

Muutama tulee tilattuna; Tekniikan Maailma, Tee Itse-lehti ja Moottori-lehti Autoliiton jäsenetuna. Silloin tällöin joitakin muitakin tulee erikoistarjouksina, lähinnä pätkätilauksina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 14:20

ei tule lehtiä