Oletko kova huolehtimaan omistasi?

Minä kuulema huolehdin liikaa.

Avainsanat: lähimmäiset rakkaat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 08:24

Huolehdin kavereista jonkin verran.

Kysyjän kommentti

Se on oikein pitää ystävistään huolta,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 07:49

Kyllä minä olen, ja saan kuulla että, hei me ollaan aikuisia ja kyllä me lapsemme itse osaamme hoitaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 07:52

En ole. Fiksut lapset osaavat hoitaa asiansa tai eivät ainakaan tykkää jos puutun joten elän nykyisin pahemmin toisia neuvomatta ja huolehtimatta. Yritän karsia muutenkin elämästäni turhat stressitekijät pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.09.2009 - 08:02

Parhaani yritän voimien ja rahojen puitteissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 08:04

ovathan he aina mielessä, mutta mitään ylenpalttista huolehtimista yritän vältellä, uskon kyllä heidän osaavan hoitaa taloutensa sekä perheensä, mutta jos pikkuiset tai heidän vanhempansa ovat sairaita ,niin silloin kyllä kyselen tarvitsevatko apua ja huolissani olen kyllä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 08:11

Kyllä olen. Yritän kuitenkin olla huolehtimatta ja hössöttämästä liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 09:22

ehkä vähän. en kuitenkaan liiallisuuksiin mene, vaikka hössötänkin. välillä siitä hössöttämisestäkin oikein nauttii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 10:03

Kyllä olen omista lapsistani ainakin huolehtivainen. Ystävistäkin myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 10:40

No olihan tuokin kysymys

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 11:32

en erikoisemmin, mutta tietävät mistä apu löytyy tarvittaessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 11:42

Samoin,pois turha hössötys,vain herättää ärtymystä,mutta tavoitettavissa olen,aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 12:56

En puutu tyttären asioihin, on hoitanut omat asiansa jo pitkään. Sama koskee muita läheisiä.
vanhukset tarvitsevat hieman enemmän huolenpitoa eli kysymistä siitä miten menee jne.
En ole hössöttäjä enkä toisten elämää elävä. Myöskään uusavuttomia ei suvussa ole.
Toki jos pyydetään, annan omat näkökantani.
Tytär asuu ulkomailla joten ei kovin helppoa ole päivittäisiä asioita seuraillakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.09.2009 - 14:12

Kyllä vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 18:23

Mielessä ain on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 18:39

en.. olen tietoiseti opetellut olemaan huolehtimatta. neljän pojan äitinä ei muuta ehtiskään muuten. Luotan, että kaikki on hyvin niin kauan kun toisin ilmoitetaan: