Ostatko vaateesi tavarataloista vai pikkukaupoista.

Itse pidän palvelusta ja siksi käytän pikkukauppoja.

Avainsanat: vaate pikkukauppa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 07:48

Minä ostan lähinnä pikkukaupasta, ne koko numerot ovat minulle paikkansa pitävät, tavaratalojen koko numerot heittävät ja joudun enemmän sovittelemaan niitä, ja sitten tulee hiki ja ahistaa.

Kysyjän kommentti

Minä inhoan tavaratalojen vaateosastoja,siellä on harvoin kokoja,eikä siellä ole palvelua.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 01.09.2009 - 07:41

Enimmäkseen ostan tavaratalojen alennusrekeistä ja paljon hyödynnän kirppisten tarjontaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 07:46

Sekä että.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 07:54

Sekä että, riippuu vähän tavarasta ja siitä olenko lomalla jossakin vai ihan koto-Suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 08:06

ihan mistä milloinkin, ei ole ketään hovihankijaa, jotta missä on sopivamman oloisia vaatteita niin sieltä...skaalaa on laidasta laitaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 08:12

Sekä että, yleensä tavarataloista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 08:22

Halpistavaratalosta yleensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 08:27

Täällä on vain pikkukauppoja. Rovaniemellä käydessäni ostan vain harvoin vaatteita, mutta kenkäni ovat sieltä hankittuja, kaikki muut paitsi nutukkaat.
Suurin osa vaatteistani on kirpputoreilta tai lahjaksi saatuja . monet molempia, sillä Oulussa asuva tyttäreni ostelee mulle päällepantavaa sikäläisiltä kirppareilta. Ja silloin tällöin tilaan Hobby Hallista vaatetavaraakin, viimeksi kylpytakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 08:45

molemmista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 09:23

halppistavarataloista ja kirppareilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 10:04

Molemmista tulee ostettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 10:34

Kuinka kulloinkin, mistä sattuu haluamansa ja sopivan vaatteen löytämään.
kirppikseltä olen monet käyttökelpoiset farkut eurolla käynyt shoppailemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 10:59

Sekä että, aika paljon tavaratalosta eli Stockmanilta. Käyn myös keskustran butiikeissa. Aika paljon ostan ulkomailta, työmatkojen ja muiden yhteydessä pakko katsastaa esim. kenkäkauppoja...
Ostan vaatetta jota käytän sitten pitempään eli laatu on tärkeä kriteeri. Viimeksi löysin Stockalta (viime lauantaina) Gerry Weberin ihanan hameen, on syksyn uutuuksia ja enää 1 kpl oli jäljellä, onneksi oli sopiva ja kaikin puolin makuuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 11:33

sieltä mistä tarvettani vastaava kulloinkin löytyy, en ole merkki enkä liike sidonnainen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 11:49

Mieluummin matkoilta,mutta jos tarviin jotakin,ostan sieltä mistä mieleinen löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 12:52

Tutusta putiikista jossa makuni ja kokoni tiedetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 13:39

Viimeksi ostin kesähousut ja hupparin ilosaarirockista,
siellä oli hyviä myyntikojuja ja vaatteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.09.2009 - 14:12

pikkukaupoista yleensäkkin.-

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 18:23

Vaatekaupoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 18:40

sieltä missä osuu silmään joku minua miellyttävä vaate. Nyt viimeksi torimarkkinoilta ostin punaasen villatakin:)