Onko teillä käytössä suoraveloitus?

Laskun lähettäjät ehdottelee "huoraveloitukseen" siirtymistä.
En ole päästänyt heitä tililleni, sillä haluan pitää itse rahoistani huolta.

Avainsanat: s(h)uoraveloitus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 11:37

ei ole, haluan itse nähdä laskut ennen kuin ne veloitetaan tililtäni, nettipankki on yhtä vaivaton

(sitten kun kuolen, ainakin joku huomaa sen alta kuukauden kun jää laskut maksamatta)

Kysyjän kommentti

Joskus kävi ettei tilillä sattunut olemaan eräpäivänä katetta, tuli maksullinen huomautus ja loppui se huviveron maksu. (Tosin nyt eläkkeelä on tasaisempi tulo kuin yrittäjänä ollessa.)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 07:21

Ei ole suraveloitusta käytössä,maksan itse laskuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 07:48

Suurimmaksi osaksi on suoraveloitus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 08:08

jokunen lasku on suorassa veloituksessa , mutta suurimaksi osaksi hoituu laskut itse maksaen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 08:13

vakuutukset, vastike, sähkö, laajakaista ja puhelinlaskut suoraveloituksessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 09:24

kaikki laskut maksamme itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 10:04

Suoraveloitus on huoleton tapa maksaa säännölliset laskut jos on säännölliset tulot. Laskuthan on kuitenkin maksettava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 10:06

Kyllä suurin osa laskuistamme on suora veloituksessa. Se on kyllä kätevä tapa maksaa niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 10:48

En ole päästänyt heitä tililleni, sillä haluan pitää itse rahoistani huolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 11:12

Mulla menee joku puhelinfirman lasku,mutta tökkii,kun tulee sp-ilmoitus ja sitten on taas mentävä nettipankkiin ja tuntuu niin hankalalta,unohtuu usein ja tulee karhua ja korkoa...lopetan koko hoidon,paras apu on oma apu.
Jumppis!!Sulla on hieno uusi profiilikuva...I like it!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 11:13

Ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 12:34

Ei ole, vaan saan edi-laskun ja kuittaan sen vasta tarkistukseni jälkeen. Omalle tililleni en päästä ketään ronkkimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 12:54

Suoraveloitus on huoleton. saan etukäteen tiedon laskuista, jotka tulevat maksuun lähiaikoina. en pidä sitä tilini ronkkimisena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 13:37

Ei ole sillä maksan kaikki laskut itse juuri tällä koneella jossa operoin just nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.09.2009 - 14:12

Ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 14:56

Useimmat laskuni menevät suoraveloituksena. Ne ovat tyypillisesti samansuuruisia joka kuukausi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.09.2009 - 16:22

Itse haluan maksaa ja seurata tiliäni. Silloin myös tiedän mitä olen maksanut ja mitä on maksamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 18:22

Monet säännölliset ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 18:41

maksan koneella talon laskut ihan ite

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 20:32

Kaikki mahdolliset laskut menevät suoraveloituksen kautta,koska olen kuukausia poissa Suomesta. Näin on kätevää. Voin sitten tiliotteelta (sähköiseltä) seurata laskujani, ja toistaiseksi en ole huomannut mitään ihmeellistä.