Kuulutko Hesarin tilaajiin?

Minä luen sen niinkuin iltalehdetkin netistä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 03:56

Ei ole ikinä hesari tulllut..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 06:07

luen myöskin netistä, en tilaa , kuin turunsanomat , sanomalehdistä siis , muut lukasen netistä, saapi vaan nähdä kauankos ne ovat ilmaisia sielläkään.. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 06:47

Meille tulee Etelä-Saimaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 06:59

Kyllä tilasin Hesaria jonkin verran tänne varsinkin kun muutin etelä-Suomesta pois :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.09.2009 - 07:06

En kuulu. En maksa etelän mainoksista kun en kuitenkaan käy sitä tarjouslohta sieltä ostamassa. Eikä pääkaupunkiseudun jutut kiinnosta. He löytyy lähilehdistämmekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 07:49

Eipä tule hesaria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 08:14

Kesäajan on tullut vaan ihan pian päättymässä tilaus. Puhelinmyyjä jo tyrkytti jatkotilausta vaan ei tilattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 08:17

Kyllä tulee Hesari ja paikallinen, joskus hyvästä satunnaistarjouksesta pätkänä myös Hufvudstadsbladet. Sen sijaan iltapäivälehdet luen vain netistä. Niissä ärsyttää nuo lööpit, tai oikeastaan lööppien aiheet; joitain pissismissejä (joita en tunne), kauhu-uutiset vuosia sitten sattuneista surmista tai naurettavat "paljastukst".

Tässä kylläkin "nettiversion lööppi":
www.iltalehti.fi/etusivu/

Järkyttävä juttu; Risto Aution kaksosilla on ollut useita korvatulehduksia, vaikka isä on sentään kansanedustaja!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 08:46

jep

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 09:27

en. silloin aina tilaan hesarin kun se tulee 2 viikkoa ilmaiseksi, muuten en tilaa. meille riittää ESS

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 10:09

Ei meille tule Hesaria koska siinä ei ole meidän paikkakunnan asioita.Ja muutenkin ei ole meidän lehtemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 10:14

Minulle tuli tarjouksena viikonloppulehdet pari viikkoa. Enemmän niistä tuli keräyspaperia kuin lukunautintoja. On vielä virtaa sen verran että ei jouda koko päivää lukemaan mammuttilehteä. Paikallislehdestä (SS)löytyy tarpeeliset asiat ja on sopivan kokoinen aamukahviluettava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 11:08

Hesari tulee jatkuvana kestotilauksena,katkaisen lomien ja työn ajaksi,satunnaistarjouksena HBL,muita ei enkä lue nettilehtiäkään kuin aniharvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 11:18

koko aikuisikäni on Hesari kolahtanut aamuisin postiluukusta, kestotilauksena niin pitkään kuin se on ollut mahdollista, sähköinenkin versio käytettävissä, mutta ei se korvaa vanhaa tuttua tapaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 12:32

On tuo ainakin 45 vuotta koettanut seurata osoitettani. Näkyi tuo olleen tuolla maantienlaidan pastilaatikossa äskenkin klo 11.45.
Sen vielä ymmärsi kun painoivat sen EG Summan paperille, nyt ei Summan koneet käy liekkö edes koneitakaan.
Kyllä on turhan iso raha tullut annettua Erkon hyväksi. Mitenkähän sen saisi takaisin itselleen korkojen kera?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 12:42

Vuosikymmeniä on tullut, mutta nyt olen katkaissut tilauksen. Esittelylehti tulee aina silloin tällöin. Tyydyn ESS:ään ja se riittää netin lisäksi mainiosti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 12:59

Tulee, on aina tullut ja todennäköisesti tulee tulevaisuudessakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 13:06

Meille tulee Helsingin Sanomat ja Hufvudstadsbladet. Eihän pimennossa voi olla.
Nettiversio ei ole läheskään täydellinen, mutta jos haluaa sen oikeanlaisena, siitä täytyy maksaa.
Paikallislehdet lähinnä huvittavat, joskus niitä maaseudulla lukee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 13:36

Satunnaisesti, hyvällä tarjouksella.
Olen niin paljon reissussa että en voi tilata säännöllisesti tulevaa aamulehteä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.09.2009 - 14:13

En kuulu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.09.2009 - 16:20

Hesari tuli niin kauan kuin asuin Hesassa ja vielä muutama vuosi sen jälkeenkin. Mutta lakkasi kiinnostamasta ne paikalliset jutut, kun en itse siellä enää asunut. Vuoden -91 jälkeen ei ole tullut Hesaria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 18:22

Kyllä