Alkaako sinua ahdistamaan,jos joudut jonottamaan vuoroasi pitkään kaupassa?

Avainsanat: jonottaminen kauppa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 03:09

Ei ole ollut niin suuri jonoja..että lulis ahdistus..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 02:44

Ei yleensä, paitsi jouluruuhkaa vihaan ylikaiken. Käynkin jo hyvissä ajoissa jouluostoksilla ja viimeiseksi haen sitten nopeasti vain tuoreet maidot ja leivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 03:03

Ei,eikä tarvitse jonottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 06:01

Joskus on niin käynyt kun tykkää että se jono ei liiku mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 06:22

yleensä, kun on jonoja , joita pyrin kyllä välttämään kaikin puolin, niin käy niin , et just siinä kassalla jossa olen tavarat hihnalla, niin siihen koneeseen tulee jokin häikkä , tai edelliseltä asiakkaalta puutuu koodi ym.. tuo on just minun tuuriani.... arvaa ahistaakos...:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.09.2009 - 06:58

Kyllä alkaa. En muutenkaan pidä paikoista missä on paljon ihmisiä yhtäaikaa. Pyrinkin käymään kaupassa hiljaisina aikoina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 07:01

Eipä ala.Yleensä tosin käynkin aamusella kaupassa jolloin on vielä varsin hiljaista :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 07:33

Nykyisin ei ahdista kaupassakaan,mutta on ollut aikoja,kun pyörtyminen ei ollut kaukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 07:57

Ei muuten,mutta jos on kiire johonkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 08:28

Jos itselläni kiire johonkin eikä jono tunnu etenevän, alkaa ahdistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 08:41

Ei nykyisin, nuorempana hermostuin joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 08:48

no ei ahdistamaan, mut ärsyttämään ja vituttamaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 08:56

Ei tavallisesti, paitsi jos on oikeesti kiire niin meinaa pää räjähtää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 09:35

Ei oikeastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 10:14

Kyllä tämmä ilmiö minulle iskee kyllä pitkässä kauppa jonossa. Koitan välttää silloin selaisia kauppoja missä on paljon ruuhkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 11:20

ei ahdista mutta tympii ja pitkästyttää niin paljon että en mene viittä ihmistä pidempään jonoon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 11:47

Vältän ruhka-aikoja niin usein kuin mahdollista,usein onnistun valitsemaan hyvän jonon,tsekkaan vaunu/koritavarat jonosta ja menen lupaavan perään.Ahdistusta en koe,mutta just tommosta tylsistymitsä ja jalan vaihtoa toiselle yms.yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 13:13

Jonotus ei ahdista, mutta vaihdan vaikka kauppaa jos kassoilla on pitkät jonot.
Olen ehkä kärsimätön....hohhoijaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 13:28

Silloin jos on pakasteita kärrissä ja/tai lapsi alkaa väsymään.
Muuten jaksan kyllä odottaa sen max. vartin jonossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.09.2009 - 14:14

alkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.09.2009 - 16:07

Ei ala ahdistamaan. Minulla on aikaa odottaa jonon etenemistä. Mikäs kiire tässä valmiissa maailmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 09:29

vituttaa käyä kaupassa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 17:10

no ahistuksesta en tiiä mutta kyllä alkaa vituttaa ku siinä jonottaa aluks pitkää ja sitte ku tulee oma vuoro niin myyjät alkavat juttelemaan niitä näitä keskenään ja tavara ei liiku hihnalla minnekkään arghhh