Onko sade esteenä,jos olet etukäteen suunnitellut lähteväsi lenkille?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 02:18

ei ole, ei ainakaan mikään kohtuullinen, eri juttu sitten jos tulee ihan kaatamalla

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 02:46

Jos olen päätänyt, että lenkille menen, niin silloin kanssa menen. Satoi tai paistoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 03:04

Ei säätilalla ole vaikutusta liikuntasuorituksiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 03:16

Ei ole jos päätän mennä lankille..saa sataa vaikka pikku-ukkoja..ei estä menoani...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 06:25

no jos ei mikään pakko , niin siirrän , mutta jos on pientä lumisadetta , sellaista kevyttä, niin on ihanaa lenkkeillä, tai köpötellä niinkuin nykyinen kävelemiseni on...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.09.2009 - 06:57

Kyllä on. Miksi ihmeessä minä menisin sinne itseni kastelemaan vapaaehtoisesti. Sitä paitsi kuivalla kelillä on paljon hauskempi kävellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 07:02

Ei ole jos nyt ei ihan taivaan täydeltä tule.Pieni tihkusade ei haittaa.Sateella on oikeastaan ihanaa olla ulkona ja niin raikasta hengittää.Varsinkin metsä sateen jälkeen tuoksuu mitä upeimmalta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 07:35

En lähde lenkille sontikan kanssa,kun lenkkipolkuni on metsässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 08:21

Lenkkeilen koiran kanssa. Onneksi se on sellainen, että jos se ulko-ovella huomaa, että ulkona sataa, niin se sanoo: "Perkele-siellä sataa, en lähde!"
Se myös tarkoittaa sitä, se haluaa takaisin sisälle ja voi pidätellä tarpeiden tekoa vaikka koko päivän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 08:31

Pieni sade ei haittaa, päinvastoin. Mutta jos oikein rankasti sataa, jää lenkki heittämättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 08:49

on, koska muutenkin lenkkeilen vaan siksi, että on pakko.. jos ei ois vaaraa, että lihois, niin makaisin vaan sohvalla koko ajan, enkä tekis mitään liikuntaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 09:06

Jos sataa, vaatteet kastuu ulkotöillä silti, niin en ehdoin tahdoin enää lähde ainakaan lenkille jos sataa. En viitsi tuplakastella itseäni läpimäräksi.
Kylmä, märkä ja hikinen ei käy yhteen ollenkaan, koska meillä on vain ulkosauna, joka pitäisi lämmittää, sekä tupakin olisi lämmitettävä puilla että lenkin jälkeen tarkenisi ja en jäisi hikiseksi. Kotitöillä tulee sitä lenkkeilyä jo ihan tarpeeksi, joten ei tarvii lähtee tielle hynkyttämään.
Jos taloudessamme olsi edes suihku,voisin lenkkeillä sateellakin, mutta nykytilassa kaikki ylimääräinen hikoilu ja itsensä liiallinen sotkeminen vaatii aina saunan lämmittämisen, johon tuhrautuu ainakin tunti näin kesällä ja kaksi talvella.
Ja sekös on arsyttävää jos olet hikinen, likainen ja väsynyt niin et pääsekkään heti naps vain pesulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 09:37

ei ole, ellei kaatamalla sada. pieni ripottelu tai kuuro vaan raikastaa lenkkeily ilmaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 10:17

No en sateeseen kyllä kovin helposti lähde lenkkeilemään. Kastuminen ei ole mukavaa sen olen ssanut kokea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 10:44

Fiina-koiran kanssa on lähdettävä monta kertaa päivittäin, ei auta satoi tai paistoi. onneksi on hyvät lenkkimaastot lähettyvillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 11:53

En varsin kaatosateeseen paina,mutta jos pikku häpsimistä,pistän itseni likoon,ilma on raikasta ja miellyttävää hengittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 13:27

Ei mitään järkeä mennä sateessa lenkille ja saada vielä kuume ja nuha kaupanpäälle. Himokuntoilusta on tuollaisessa tapauksessa enemmän haittaa kuin hyötyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.09.2009 - 14:14

jos on ihan kaatosade niin sittern on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.09.2009 - 16:04

En lähde sateeseen kastelemaan itseäni. Tuolla metsässä kun kastuu takuuvarmasti ihan kokonaan, kun puistakin tulee kaikki vedet niskaan sen sateen lisäksi. Lenkkiä siirrän ja odotan kuivempaa keliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
oke
Vastattu: 06.09.2009 - 20:04

ei oleväliä satoi tai paistoi