Kiusaannutko jos läheisesi ovat ylihuolehtivia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 09:41

kyllä. mutta onneksi niin käy vain harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 00:14

ovat oppineet olemaan huolehtimatta,
tietävät ettei paapomisesta mitään hyvää seuraa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.09.2009 - 00:21

Ei ole ylihuolehtivaa lähimmäistä, mutta voisin oikeasti tykätäkkin jos minusta huolehdittaisiin ja paapottaisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.09.2009 - 00:46

En nyt välttämättä kiusaannu mutten tykkää yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 00:58

Kukaan ei sellaista ole yrittänyt enää 45 vuoteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 01:08

En kiusaannu. Aivan sama.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 01:51

En kiusaantuisi,Mutta jos joku läheisistäni olisi ylihuolehtivainen,ei hän kerkiäisi kauaa sitä olemaan.Olen aina ollut itsenäinen ja itsepäinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 03:05

Ei,rakkautta ja huolenpitoa se o.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 06:03

Kyllä minä vähän sellaisesta kiusaannun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 06:32

joskus aikoinaan , kun olin täysin toisten armoilla ja äitini sitten paapoi , meinas mennä hermonrippeetkin.. kokoajan ois pitänyt jotain syödä, kun olin vielä sänkypotilaskin niin ei ollut nälkäkään , kyllä ahdisti.. joten en tykkää , on toki kiva , jos mies tuo kahvin tai tekee ruan ain silloin tällöin, mutta siinäkin asiassa on rajansa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 07:42

Joskus kiusaannun,mutta kyllä toisaalta siintä huolehtimisestakin pidän,se on välittämistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 08:29

Kyllä. Äitini on super-hyper-huolehtivainen, mikä joskus ärsyttää. Mutta yritän ajatella, että hänellä iäkkäänä ihmisenä on aika pienet ympyrät ja läheisistään kovasti huolehtiminen vaan on hänelle niin ominaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 11:57

Todella,silloin on pakko poistua paikalta hetkeksi ns.purkamaan noussutta kiukunpoikasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.09.2009 - 15:59

En kiusaantuisi vaan raivostuisin. Liika on liikaa huolehtimisessakin. Mutta pitäisi kai olla kiitollinen jos joku huolehtisi. Eihän sitä koskaan tiedä mitä tapahtuu kun yksin olen.