Lähtisitkö ulkomaille yksin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 23:42

Jos pääsisin...
Matkailu ei juuri nyt kyllä kiinnosta. Joskus toiste ehkä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 23:38

Kyllä ja aika monta kertaa näin on jo tapahtunutkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 23:55

Kyllä olen monta kertaa lähtenyt..ja aina seuraa saanut matkan varrella...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 00:11

olen kulkenut niin paljon yksin maailmalla, että se tuntuu kaikkein luontevimmalta tavalta reissata, silloin on paras mahdollisuus kiinittää kaikki huomionsa siihen kohteeseen ja omiin kiinnostuksen aiheisiin

tietysti seuroissa kulkemisessa on omat puolensa, silloin vaan huomioitava ne muutkin tarpeineen ja kiinostuksineen, sekin onnistuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.09.2009 - 00:19

En ole käynyt koskaan, mutta tänä syksynä on kypsynyt ajatus: vaikka sitten yksinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.09.2009 - 00:46

en ole vielä niin tehnyt mutta kyllä mie voisin ykjsinkin lähteä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 01:01

En ole vielä lähtenyt, mutta kyllä sinne yksinkin voisi ajatella lähtevänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 01:11

Miksi en lähtisi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 01:18

monet kerrat yksin olen reissannut, ei tarvitse mennä kenenkään muun mielen mukaan,
mutta kyllä se seurassakin onnistuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 01:56

Olen halunnut kerran matkustaa yksin ja matkustinkin Kreikkaan kahdeksi viikoksi yksin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 03:06

Hyvin usein yksin seikkailen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 06:11

Kyllä minä olen muutaman kerran yksin ulkomailla reissannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 06:38

en tykkäis, mistä sit saa höpötys kaverin, kun pitäis ihastella tai vihastella kohdetta .. en matkustais yksin, olen niin seuran kipiä... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 07:05

En ilman lapsostani :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 07:47

En lähtisi yksin reissuun edes kotimaassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 08:26

Tarkoitako ulkomaille matkoille vai ulkomaille asumaan?
Olen tehnyt molempia, asunut muutaman vuoden ulkomailla yksin , nuorempana. Viimeisten 20 - 30 vuoden aikana olen tehnyt (pääasiassa) yksin työni takia ulkomaanmatkoja yli 2000 kappaletta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 08:32

Voisin lähteäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 08:52

olin viime kesänä ranskassa 6vko yksin, ja tänä kesänä amerikassa 4vkoa yksin, että kyllä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 09:43

en, en lähtisi edes käymään saatikka lomailemaan. Enkä kyllä lähtisi vaikka olisikin joku mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 10:20

En kyllä yksin lähtis. Mukana pitäs joku kyllä olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 11:02

Kyllä ,ja monta kertaa olen lähtenyt. Ensimmäisiä kertoja jo alle 20 v-ikäisenä. Olen työskennellyt ulkomailla jo nuorena, samoin opiskellut myöhemmin ja ollut töissä.
Lomamatkojakin teen silloin tällöin "ihan itse" kun mieheni ei syystä tai toisesta pääse eikä kukaan muukaan sopiva matkakumppani.
Työmatkoja teen ulkomaille ja tietysti yksin.....

Lisätty: 02.09.2009 - 10:14

Olisi kammottavaa olla niin arka että joka paikkaan tarvitsisi kumppanin! Onneksi jo tosi nuorena sain matkustella ja yksin lähdin liikkeelle jo varhain.

Lähteet:
kokemusta on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 11:19

Kyllä,ei estettä ja monasti on tullut tehtyäkin,hauskoja kokemuksia ja yllättäen näin ikäihmisenä ;-D.
Tarkoittiko kysymys matkustamista vai asumaan lähtemistä?Jälkimmäinen olisis tarkan harkinnan alla,mutta matkustaminen onnistuu koska tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 13:15

Olen matkustanut yksin, mutta tällä hetkellä on kivempaa tuon elämäntoverin kyljessä. Voi heti jakaa niitä kokemuksia toisen kanssa. Voisin kyllä lähteä yksinkin tai joskus tyttäreni kanssa koska hänen kanssaan emme ole tehneet yhdessä ulkomaanmatkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.09.2009 - 15:56

Voisin lähteä yksinkin. Kotimaassa olen yksin matkustellutkin, mutta ulkomaan reissuilla on ollut kaveri mukana,.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 10:15

Kyllä ja olen ollutkin. Tosin määränpäässä tapailin kavereitani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 10:30

New York:iin lähtisin joko yksin tai muiden seurassa.. no proplemo