Miksi elämä tuntuu joskus katkeralta? Kaikki ei mene miten meinaa..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 02:00

Ei mene elämä miten itse meinaa ei.Kyllä siihen vähän voi itsekkin vaikuttaa.Pääosin siitä jokin muu päättää?!

Kysyjän kommentti

Näin on..kiitos..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 23:39

Täytyy lakata meinaamasta ja mennä mukana, mitä se sitten onkin.
Eli antaa muiden hoitaa omat asiansa ja elää omaa elämäänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 23:45

Liian suuret odotukset kun ne eivät toteudu

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.09.2009 - 00:18

Sanos muuta. Kummallisia ovat herramme meille viitoittamat tiet, ja meidän on vain käveltävä nöyränä niitä eteenpäin parhaalla mahdollisella taidollamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.09.2009 - 00:46

Se on sitä elämää,siihen kuuluu kaikenlaista muuten kävisi tylsäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 01:02

Elämässä on myötä ja vastamäkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 03:07

Ei oikeastaan,huvittaa pienet koettelemukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 06:42

jos joskus ei kohlahtais, niin ei osais antaa arvoa niille hyville asioille , joita kuitenkin on paljon elämässämme , niinkuin laulussa sanotaan .. elämä on ihanaa , kun sen oikein oivaltaa .. jne.. lauloi joskus rautavaaran tapsakin... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 07:06

Niinhän se toisinaan tuntuu..sellaista elämä on..ei se auta kun pää pystyyn vaan ja eteenpäin..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 08:03

Surut on elämän suola niin sanotaan,mutta joskus sitä suolaa on liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 08:53

niimpä.. mua masentaa aika useinkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 10:22

Niin sama tunne mullakin on useesti. tää syksy mua enempi masentaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 11:13

Olisihan se aika kummaa jos kaikki asiat menisivät niin kuin tahtoo. Täytyy yrittää sopeutua, se on elämää se. Jos ihminen on perusjärkevä, kaikesta selviää ja aika moneen asiaan voi itse ratkaisevasti vaikuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.09.2009 - 15:53

Ei ole mennyt ei, mutta eteenpäin on taaperrettava ja yritettävä unohtaa huonot asiat ja nauttia niistä pienistä joita elämä meille kaikille jakaa myös ja aika paljonkin kun tarkemmin alkaa miettiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 20:51

Ei elämä todellakaan mene niin kuin toivoisi. Mutta se mikä ei tapa, vahvistaa !