Tämä ei kysymys vaan toteamus,kun naapri oli eilen tulossa Kaunis-saaresta koti..Merläis vene upposi..mutta pelastuiva onneksi..

8.5 metrinen vene alkio täyttyä yhtäkkiä vedellä..Ihan ajon aikana..onneksi toinen meriläi-vene sattui kohdalle..mikä pelasti heidät..20 min..niin vene oli pohjassa..aika järkyttävä kokomus..Syytä ei tiedet miksi näin kävi..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 08:09

Luin siitä tapauksesta ja poikani siitä kertoi,hänkin oli siellä Kaunis-saaressa muinaistulilla,ei ollut nähnyt onnettomuutta.

Kysyjän kommentti

Oli aika järytys naapureille..ikäsä ollet veden päälä..
Naapurin Aija sanoi tuntuu niin pahalta..kun lehdet kuvaavat venen nostoa..ja näyttävät kuvia.. Mikä heitä järkyttää.katsoa lehteä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 01.09.2009 - 00:16

Onneksi ei pahemmin käynyt. Kyllä varmasti veneilijätkin miettii seuraavan kerran ennenkuin paattiin istuvat, oli varmasti sen verran järkyttävä kokemus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.09.2009 - 00:48

Huh, onneksi kävi tuuri että ei sattunut mitään vakavia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 01:13

Luin tapauksesta lehdestä ja ajattelinkin sinulta kysyä, että oliko lähelläkin tapahtunut onnettomuus. Tosi outo tapaus. Eivät ajaneet edes karille. Kerro jos kuulet mikä siinä oli syynä. Päijänteellä kuuluisa jääkiekkoilija ajoi pimeässä karille ja vene lensi voltin ilmassa ja vene painu järvenpohjaan. Kaveri kuoli onnettomuudessa. Tapahtui pari viikkoa sitten tutuilla vesillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 06:53

onneksi he selvisivät... aikas kummalliselta kyllä kuulostaa, et noin vain paatti uppoaa.. mutta ehkä se syykin selviää , kun paatti ylös nostettaan.. velipoika sai uppotukista paatinkylkeen, mutta eivät uponneet onnekasi.. pääsivät ihan kuivana satamaan ja paatti korjaamolle ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 11:07

Paha juttu mutta mikähän tuo "merläis- meriläivene on"?