Mistä tunnistaa työuupumuksen? Entäpä mitä tapahtuu jos ei sitä hoida ajoissa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 03:34

Varmaan harmaan karvvaana koet.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 31.08.2009 - 21:51

Tuolla ihan painettua sanaa ko. asiasta.

Lähteet:
www.introspekt.fi/artikkelit...ressi.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 23:00

Palaa loppuun ellei puhalla peliä poikki tarpeeksi ajoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 23:26

noin kuvaannollisesti voisi sanoa että
kun yrität painaa lisää kaasua niin tehot laskee
ja jos et lopeta ajoissa niin moottori leikkaa kiinni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 23:29

Sinulla ei ole sitä, jos et enää ole töissä...?
Seuraukset ovat aika henkilökohtaisia, kuten oireetkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 01:20

Kone alkaa hyytymään ja ylämäessä sen varsinkin sitten huomaa. Jos et tee ajoissa huoltokorjausta moottori on sökö ja ajot on ajettu. Näin siis autoissa ja ihmisillä on samajuttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 13:00

Uupumuksen tunnistaa siitä että ei enää jaksa hoitaa asioita siten kuin ennen. Unettomuus kuuluu varmaan asiaan eli unihäiriöt. Uupumus ei suinkaan aina ole työuupumusta, myös muut asiat vaikuttavat tilanteen syntymiseen.
Olen ollut asiaan liittyvissä koulutuksissa joskus ja aika kurjia esimerkkejä sieltä tuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 13:07

Teet töitä kovasti, mutta työn laatu ei kestä lähempää arvostelua. Eli määrä kasvaa ja laatu kärsii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 20:45

Väsyt töihisi ja elämääsi, sairastut masennukseen, etkä enää jaksa nostaa edes sukkaa lattialta.