Mitä mieltä miesten 'skragasta' ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 19:10

Aikaisemmin käytin päivittäin, nykyään en.
Innostuin keräämään solmioita aikoinaan; kun viimeksi pari vuotta sitten jaksoin ne laskea, niin niitä oli vähän yli 400...vaimo ei oikein arvosta tätä harrastustani; miksiköhän?

Kysyjän kommentti

Niistä sinun solmioistasi saisi hauskoja kellohameita ! Vinkkaa vaimolle...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 19:01

no tämänikäiselle se on yksi luonollinen osa sitä parempaa pukeutumista,
ajat nyt ovat sellaisia että 'käyttöpakkoa' ei kovin monessa tilanteessa ole,
itselle ei mikään vaiva solmia kaulaan mutta hyvin viihdyn ilmankin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 19:14

Puvun kanssa ehdottomasti solmio,mikä sopii pukuun paitaan ja kenkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 19:22

ihan hyvä asuste puvun kanssa, mutten ostele avokilleni kravatteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 19:22

On se miehekkäämpi kuin mirri.Ja määrätyissä tilaisuuksissa ihan paikallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.08.2009 - 19:24

Toisille sopii tosi hyvin, mutta esim. meidän isännän kaula on sen mallinen, että mieluummin ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 19:33

Onhan se ihan ok,se kraka..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 20:07

tykkään , kun mies pukeutuu pukuun tai kauluspaitaan ja on kraka kaulas, mutta minun siippani inhoo kravattei, et pitää olla isot juhlat jos hän laittaa kravatin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 20:37

mirri eli propelli on useimmiten meidän herrasmiehen kaulassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 21:17

Vaikuttaa aikamoiselta turhakkeelta - jossakin "tilannepukeutumisessa" esim. hautajaisissa paikallaan kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 21:22

Kyllä tuloo käytettyä häissä, hautajaisissa ja 100 vuotisjuhlissa.
Heti kun tilanne on ohi se lähtee taskuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 21:23

Pitää olla ehdottomasti tyylikäs ja muodikas jos kaulaan ripustaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 22:54

Skragat on tyylikäs piste miehen pukeutumiseen,kiva antaa lahjaksi valitulleen,jo sen valinta on hauska operaatio.Tykkään,sopivassa tilaisuudessa,ei tietenkään sienimetsällä tms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 23:10

Kyllä solmio kuuluu osana miesten juhlapukeutumista sekä osalle se kuuluu työasuun. Mut silloin kun juhlat ovat rennommat, niin voihan sen solmion kotiin jättää.Tilannetajua ja jos ei osaa arvioida, ainahan voi kysyä neuvoa. Harvoin me kuitenkaan ylipukeudutaan.Kannattaa myös paneutua sen solmion laittoon silloin kun sitä käyttää eli kaunis solmu ja ylänappi paidan kauluksessa tulee mennä kiinni ilman että olo on tukala.Arkisolmion ei myöskään tarvi olla yhtä näyttävä kuin juhlasolmion.Ja muista katsoa solmion pituus.Liian lyhyt tai pitkä kertoo, että et ole oikein jaksanut viedä asiaa loppuun eli siis noin vyön solkeen ulottuva olis hyvä mitta.Samalla vois tsekata vyönsä kunnon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.09.2009 - 00:52

kiva asuste, niin miehillä kuin naisillakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 03:41

Erinomainen lisä,käytän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.09.2009 - 10:43

Jos olisin mies, en tykkäisi käyttää moista hirttonarua.