Oletko ollut osallisena perintöriidoissa ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 22:59

Valperi lausuu vähän,mutta viisaita,just näin on käynyt.Äitimme pienen "omaisuuden"kanssa,yksi asia mistä olen kait katkera,on Ruotsiin viedyt mun lapsuudenkuvat,sisareni tuli ja vei kaiken kirjallisen mennessään,meillä on eri isätkin,joten mun kuvat ei voi kiinnostaa häntä.Se oli suuri häslinki mitättömästä.

Kysyjän kommentti

En tiedä minäkään, missä lapsuudenkuvamme ovat. Ilmeisesti veljellä jossain Saksassa tai sitten äidillä vielä tallessa, katsotaan nyt, mihin mahtoivat näissä muuttohässäköissä joutua ?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 18:58

Onneksi en ole
Äidiltä mitä jäi jaettiin sulassa sovussa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 18:58

yksi niitä maailman tuskallisimpia ja typerimpiä tilanteita, mutta onhan sekin pitänyt kokea,
ei kiva kellekkään ja niistä sitten vielä usein alkaa ne elinikäiset vihat ja katkeruudet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 19:02

8v on aikaa kun läheltä seurasin naapurin tyttöjen riitaa,2 kpl,eivät vieläkään puhu toisilleen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 19:19

En varsinaisesti ,mutta luovutimme sisareni kanssa oman osuutemme veljemme pojalle ja siitä ei sitten pitänytkään yhden perikunnan jäsenen vaimo,se juttu on vielä kesken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.08.2009 - 19:23

Yksinäisenä sieluna en ole ollut, enkä tule koskaan olemaankaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 19:35

Ei tullut riitaa isosiskon kanssa isämme kuoltua perintöä jaettaessa.Tosi raskasta hommaa oli henkisesti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 19:39

en, enkä toiv joudukkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 19:58

En ole, ikävä kyllä luojan kiitos:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 20:22

olemme sisarusten kanssa sopineet kaiken sulassa sovussa , ei mitään riitaa eikä mykkäkoului....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 20:37

Ei ollut avioerossa vara riidellä niin ämmä sai pitää kaikki.
Piruako niitä vähiä "pesänrepijöille" jakaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 20:39

olen joskus joutunut kuuntelemaan jo hautajaisissa perintöriitoja,
mutta omalle kohdalle ei ole vielä sattunut, sopuisaa porukkaa olemme me sisarukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 20:45

En, mutta lähivuosina siihen saattaa olla mahdollisuus.
Kyse on kuitenkin niin pienistä summista että jos asian riitauttaa niin kukaan ei saa mitään joten uskoisin että järki lopulta voittaa - sukulaisilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 22:25

Kyllä olen. On tosi repivää touhua :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 23:02

Perinnön jako ollt ilman riitoja..kaikki sovussa jaettiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 23:14

Ei onneksi ole kokemuksia.Toisten tarinoita olen kyl kuullu ja yleensä riidankäryisiä.Ikävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.09.2009 - 00:52

Thänk gööd en ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 01:44

Parikertaa olen ollut ja ei ne kovin sukurakkaita tilanteita todellakaan ole olleet. Hyvä oli eläessään, mutta parempi kuollessaan..........niitäkin vielä päälle kuulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 03:41

Vain peintösovuissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.09.2009 - 10:41

Ei ole tarvinnut riidellä. Hyvin sopuisia oltiin sisarusten kanssa, kun peruja jaettiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 10:45

Ei ole tarvinnut olla. Mutta voi olla kyllä joskus tulevisuudessa edessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 12:57

en ole ollut, voi olla että myöhemmin joudun ainakin sivusta katselijaksi/kuuntelijaksi.
itselläni ei ole sisaruksia.