Kenen julkkiksen kotona haluaisit olla" kärpäsenä seinällä" ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 21:54

Aika hyvä kysymys: jonkun ihan "ufon" katossa voisi keikkua...

Johanna Tukiainen voisi olla sellainen persoona jonka touhuja en käsitä lainkaan - se voisi olla aika hauskaa seurattavaa. Sieltä Tukiaisen tyköä voisi sitten pöräyttää seuraamaan vaikka Timo T.A. Mikkosen huushollin pitoa - vaikka en fani olekaan mutta siellä sitä voisi olla ihan mielenkiintoista keskustelua.
Mervi ja Matti voisi olla jo aika riskialtis mesta kärpäsellekin. Voisi tulla vaikka kärpäslätkästä tuntuu olevan niin roisia siellä meno välillä vai jokohan lienevät rauhoittuneen.

Sitten jos haluaisi seurailla jotakin vähän kultturellimpaa niin Iiro Rantasen kattolista tahi vaikka Tommy Hellsten - Miina Äkkijyrkkä voisi olla ihan jännää....

Kysyjän kommentti

Sinulla oli hyviä ehdotuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 31.08.2009 - 19:23

Jari Sillanpään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 19:25

Vesku Loirin. hänkin on vesku showssa Ritun ja Rapen seinällä/katossa.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 19:27

haluaisin olla Remun Kattokärpäsenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 19:34

Henna Kalinaisen :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 19:38

En kenenkään.Minua ei kiinnosta kenenkään yksityiselämä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 20:56

No jos ihan pakko olisi jossain vakoilla niin vaikka
jonkun kieron politiikon palatsissa pienen kameran kanssa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 21:47

ei kyllä tullut mieleen ketään.. jos pakko olis jonkun niin valistsisin ystävättäreni:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 23:32

eipä taida kukaan kiinnostaa sillä tavalla, että haluais ruveta vakoilemaan
ja toisekseen kärpäsen osa on aika ankea, sitäkään en itselleni soisi

koululais arvoitus:

mihinkä kärpäset menee talveksi ?

vanhojen setien nenään ja korviin ,
se näkyy kun niiden jalat vaan roikkuu ulos

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.09.2009 - 00:53

Alan Rickman!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 03:42

Ei ole sellaista vielä syntynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.09.2009 - 10:39

Ei kiinnosta olla kenenkään huushollissa kyttäämässä sen enempää kärpäsenä kuin muutenkaan.