Käytätkö saunatuoksuja ? Mitä niistä ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 23:03

En käytä,mutta uimahallin turkkilaisessa höyrysaunassa leijuu ihana eucalyptysöljyn tuoksu.Siksi siellä voi istua pitkään ja hengitellä sulotuoksua.

Kysyjän kommentti

Minustakin juuri tuo höyrysaunoissa käytettävä eukalyptus-tuoksu on paras. Kaupan pulloista en samaa tuoksua ole vielä löytänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 18:55

meillä kyllä saunotaan ihan luomutuoksuilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 18:57

En pysty käyttämään
tulee migreeni hajuisteista

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.08.2009 - 19:22

Löylyterva on ehdoton suosikkini. Sitä kuluukin monta pullollista vuodesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 19:29

Meillä on kyllä saunatervaa,mut en ole sitä käyttänyt.Saunahunajan tuoksu on ruusu,sitä käytän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 19:40

en käytä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 20:00

Jos joskus pari kertaa vuodessa käytän saunatuoksuu, niin se on koivun tuoksu, tulee tunne kuin ois maalla saunomas...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 20:20

minulla on vaikka , kuinka monia tuoksuja , mutta terva on kyllä se ykkönen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 20:53

Itselläni on kylpyhuoneen peilikaapin päällä niitä iso kasa;
- Kuusi, koivu, vuorimänty, eucalyptus, piparminttu ja metsä ainakin.
Tosin läheskään aina ei tule laitettua mitään.
(pari tippaa olutta löylyveteen antaa myös hyvän tuoksun)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 21:41

Käytän yleensä jotain tuoksua ja nyttemmin olen ihastunut savusaunaan. Aivan ihana kevyen tervan tuoksu johon sekoittuu tunnelma savusaunasta. Kannattaa kokeilla jos pidät pelkkää tervaa liian suorana tuoksuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 22:27

Tervan tuoksu on ihan best ja sitten ylang ylang on ihana kans. Eucalyptusta käytän myöskin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 23:03

Koska asustellaan kerrostalossa niin eipä sitä viitsi saunatuoksejen kanssa kikkailla yhteissaunassa,mutta kotona vanhempien luona käydessä on mukava löylyveteen eucalyptusta tupsauttaa.
Tuttava kuivattaa koivunlehtiä ja laittaa ne sitten suodatinpussiin ja pussinsuun kiinni.Talvella moinen pussukka löylykiuluun ja johan tuoksuu ihana koivu :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 23:04

Hyvin harvoin tulee käytettyä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.09.2009 - 00:53

en käytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 01:46

Terva ja sitten kuusen pihka on myös hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 02:29

En ole käyttänyt .Löyly-tervaa taidankin ostaa.Rakastan tervan tuosua.Pihkakin olisi varmaan ihan ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 03:43

En.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.09.2009 - 10:37

En käytä, mutta enhän käy saunassakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 10:44

Tervaa ja eugalyptystä tulee laitettu mutta ei samaan aikaan.