Pystytkö laittaamaan jalkaasi eripariset sukat ? Niitähän aina löytyisi...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 18:43

Pystyn.Sehän taitaa olla muodissa.Nuoremman poikani avo-vaimolla nimittäin oli eriväriset sukat jaloissaan,kun viimex kävi luonani.Tarkka tyttö pukeutumisessaan.Tuskin vahingossa tai sen takia oli ne laittanut jalkoihinsa,että olisivat olleet ainoat puhtaat.

Kysyjän kommentti

Olen minäkin opetellut sitä vimmatusti, mutta aina vaan vähän tökkii...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 18:39

en taitais , mutta vahinkossa vois noinkin käydä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 18:40

pystynpä hyvinkin,
useimmiten kuitenkin jo enen kuin kerkiän ovesta ulos tulee komento vaihtaa sukat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 18:53

Pystyn/pystyisin, ei haittaa, vaikka tekee kipeää:) aaapuuuvaa....no asiaan; siis pystyn ja pokka pitää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 18:58

nykyisin liikun ilman sukkia,mutta jos tarvitsisi sukat laittaa,miksikäs ei laittaisi väärää paria olevia sukkia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 19:00

Minä olen tyttäreltä oppinut
et se on ihan jees

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.08.2009 - 19:21

Ei tässä kotona olisi niin väliä vaikka erilaiset olisivatkin, mutta kylille en lähtisi kuin samanparisissa sukissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 19:30

Kyllä pystyisin,sehän on muotia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 19:41

pystyisin mut en laita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 20:42

En laita tahallaan mutta joskus voi mennä, tosin jos en sitä huomaa niin tuskin kukaan muukaan sitä havaitsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 20:48

en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 23:05

Pystyn eli yletyn ja uletun;mistä niitä eripari sukkia ilmestyy?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 23:20

Pesukone on viheliäinen sukansyöjä ja myönnän että on aamuvilskeessä tullut laittaneeksi eri paria olevat sukkaparat.Käytän paljon mustia sukkia enkä erota niitä kiireessä ja sit huomaa kesken päivän että toisen sukan varsi on pidempi toista... mut voihan sen pitää omana tietonaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 23:42

Miksi niitä erparia jöytyy aina?? Yritän kyllä etsiä aina parin näille sukille..Onneksi on niin paljon sukkia..että voi käytää samaa paria..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.09.2009 - 00:53

joskus on tullut vahingossa laitettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 01:48

Se ei ole pystymisestä kiinni, vaan ne tulevat, halusit tai et. Yhtä automaattisesti, kuin manulle illallinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 03:44

Helposti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.09.2009 - 10:35

Olen pitänytkin, kun kiireessä ja hämärässä pukeutuu ei kaikkia vivahde-eroja huomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 10:47

Kyylä minä pystyn jos vaan haluan,mutta luulen että en halua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 13:01

meillä se taitaa olla normaalia, koska meillä on kaikki tummia sukkia. aina silloin tällöin huomaan pienen sävyeron jalkoja katsellessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 10:50

laitan eripari sukat tahalteen jalkaan.. pyykkikone syö meijän sukkia:)