Osaatko leikata perheenjäsentesi hiukset ? Entä omasi ?Osaatko tehdä kampauksia, entä permanentin ? Miten on värjäyksen laita ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 21:49

leikkaan edelleen perheen urospuolisten hiukset:) siis osaan ja on niit värjättykin..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 18:36

en osaa mitään noista tai no väriä nyt ehkä, mutta tyttäreni ja veljentyttö ovat hovikampaajiani...en tee itse hiuksilleni , kuin pesun ja kampaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 18:38

Muuten olen kyllä aika taitava käsistäni,mutta mitään noista en hallitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 18:43

kukaan ei luota minuun niin paljoa että pääsisin edes kokeilemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.08.2009 - 19:19

Poikien hiukset leikkasin heidän pieniä ollessaan, ja yhdelle likkakaverille olen tehnyt kotipermanentteja mutta nyt ei luonnistuisi kumpikaan, ainakin luulen niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 19:33

En tee mitään noista kampaajani hoitaa värjäyksenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 19:44

en osaa leikata, mut värjään kylläkin.. oon huono laittamaan hiuksia enkä värjää tai leikkaa omia hiuksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 20:40

isäntä ei ole päässyt 15 vuoteen parturiin. leuhki aina miten on mukava nojata isotissiseen kampaajaan , siihen loppui sekin huvi ;)
keritsen tarpeen tullen häneltä hiukset ja parran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 23:08

Lapsen otsahiukset osaan just ja just leikata,mutta muutoin en tohdi kajota saksien kanssa sen kummemmin kuin omaankaan pehkoon.
Värjäilen kyllä tukkaani ,tosin harvoin,mutta luonnistuu.Permanentteja tein joskus vuosia sitten kaverille :)
Perus letit ja saparot ja rullakiharat onnistuu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 23:08

Nuorempana laiton permanentit itse..ja kävin senjälkeen leikkauttamassa..Nyt on suorat hiukset..minne itse laitan värin..mutta kerran kuussa käyn leikkauttamassa hiukseni..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 23:14

Leikkaukset eivät onnistu,ainakaan maliikkaasti,potan kanssa kyllä.Aiemmin hennasin itse hiuksia,mutta nyt on tullut luomulinja,permistä en tarvi,kun on omat kiharat.Leikkauksen otan kerran 3KKssa,ylihuomiseksi sain peruutusajan ja pääsen siistiytymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.09.2009 - 00:54

oman otsatukkani leikkaan itse, muuten en koske omaani enkä muiden hiuksiin, en edes värjää itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 03:45

Ammattilaiselle suon ilontyöstä ja palkan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.09.2009 - 10:32

Viimeinen värjäykseni meni pieleen, joten noiden muiden lisäksi en osaa sitäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 10:51

Hiukset pystyn leikkaamaan perheeni jäseniltä, mutta omia en kyllä pysty leikkaamaan. Värjäys onnistuu myös minulta. Mutta kampauksia ja muita sellaisia olen kyllä huono tekemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 13:04

puolisolta osaan leikata koneella hiukset, itseltäin en osaa vaikka on monesti tullut saksittuakin. värjätty on monet kerrat. kampauksia en osaa tehdä.