Kun ilta pimenee,pidätkö valoja päällä kaikissa huoneissa,vai ainoastaan siinä missä oleskelet?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 18:19

Huoneissa jotka ovat lähellä minua. :) Yritän sammutella valoja kun vaihdan huonetta.

Lisätty: 13.09.2009 - 18:07

Kiitos! ^^

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 18:27

Yleensä pyrin siihen, että olen hämärän rajamailla, eli mielellään 'tunnelmavalaistus' vain siin huonees mis oon, en oikein tykkää mistään luxiloistoist:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 18:28

Sammutan valot, kun poistun jostain huoneesta. Meillä on myös pihavalot, jotka palavat automaattisesti koko yön. Yölläkään ei ole pimeää, koska valot näkyvät myös sisälle. Jotenkin ihan pimeässä ei olisi mukava olla. Niin kaupunkilainen olen, vaikka asunkin aika paljon täällä maalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 18:31

ei ole muualla kuin siinä missä olen ..no jokin pien tuikku voi olla keittiös ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 18:55

se on vähän miten sattuu,
periaatteessa valot on vaan siellä missä ihmisetkin,
muttei niitä nyt yhtenään sammutellakaan vaikka huoneesta lähdettäisiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.08.2009 - 19:16

Joka huoneessa on kohdevalo päällä, myös vessassa. Jaa ruokailuhuone saa olla valotta, mutta sinne loistaakin olkkarista ja keittiöstä valo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 19:49

kaikissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 21:44

Paha tunnustaa kun sähköä pitäisi säästää mutta kyllä ne tuppaa olemaan melkein joka huoneessa päällä kun olen hereillä. Onneksi olen oppinut jo ostamaan melkein jokaiseen lamppuun energiansäästölampun eli luopunut jo hyvissä ajoin hehkulampuista ennen kuin niistä tulee pula.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 22:48

Niissä huoneissa vaan missä oleskellaan..nyt olen taas alkanut polttelemaan kynttilöitä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 23:22

Sammuttelen kynttilöitä,valot saapi olla rauhassa,mutta puutalon asukkaana kynttilät on vahdittava,kaiken aikaa.Jokin tuikku on joka huoneessa ja kylppärissä kaiken aikaa,siellä tulee poikettua
ilman huussiasiaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.09.2009 - 00:55

ainoastaan huoneessa missä olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 03:48

Vain tarpeen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.09.2009 - 10:26

Vain siinä huoneessa jossa oleskelen. Mitä niitä valaisemaan tyhjiä huoneita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 10:52

Vai siellä tilassa missä sillä hetkellä olen. Muualla en pidä valoja.